perjantai 2. elokuuta 2013

Rihanna Diamonds World Tour 2013

Lähdettiin sunnuntaiaamusta ajelemaan Jekan kans kohti Helsinkiä fiilis ihan katossa. Oltiin joskus puoli viiden aikoihin perillä ja puoli seitsemältä avattiin Hartwallilla ovet. Tilattiin lopuksi taksi pienen pähkäilyn jälkeen, jotta päästäisiin suoraa oville. Ovet oli jo virallisesti avattu, mutta permannon ovet pysyivät suljettuina vielä hetken. Jonotettiin siinä sitten kymmenien muitten ihmisten kanssa sisään. Kahdeksan aikoihin alkoi DJ soittamaan ja Rihanna aloitti 21.26. Olin jo varautunut 1,5-2h myöhästymiseen, mutta kävi tämä 11min myöhästyminen mulle paremmin kuin hyvin. :D Rihanna ei petä kyllä koskaan eikä jättänyt nyt tällä esityksellä varmastikkaan ketään kylmäksi. Aivan upea nainen! Tykkäsin tästä showsta vielä enemmän kuin pari vuotisesta. Oli mahtavan näköstä nähdä koko sali täynnä ihmisiä fiilistelemässä. Mun ehdottomat suosikit oli Diamonds, Stay, S&M, We found love, Where have you been ja What's my name. Rihanna lopetti n. 23.15 ja iskä lähti onneksi hakemaan mua ja Jekkaa asemalta, niin ei tarvinnut taksia yrittää saada. Yövyttiin siis mun iskän ja sen parin kaverin yhtesellä kämpällä. Talvet iskä on kotona ja kesäsin se ajaa aina vklpuksi kotiin. Oon aina miettinyt että miten kummassa se jaksaa ajaa tuota väliä ja tehdä vielä pitkää päivää päivittäin, arvostan. :) Oli ihana kokea tuo kaikki parhaan ystävän seurassa:*
Maanantaina herättiin kymmenen aikoihin ja laittauduttiin. Aloitettiin ensiksi Kampista ja sieltä mentiin Forumiin. Kampista jäi käteen pieni veska ja mekko. Myöhemmin hieman seikkailtiin ja oltiin vähän hukassa etsiessämme Zaraa, joka lopuksi kuitenki löydettiin. Meille jäi kuitenkin siitä vähän yliarvostettu maku. :D Ei löydetty mitään sieltä. H&M :lle ja Stokalle suunnattiin seuraavaksi. Stokalla en ollut koskaa aikasemmin käynyt ja sieltähän olis löytynyt vaikka mitä. Pari säilytysrasiaa lopuksi vain ostin. H&M :ltä löysin halvalla kivat shortsit. Siinäpä mun ostokset sitten oikeastaan olivat. Syömässä käytiin tosi kivassa Italialaisessa ravintolassa nimeltä Bravuria, suosittelen lämpimästi. Mä tilasin carbonaran ja Jekka jonkun pasta-annoksen broilerilla. Mun annokselle ja kokikselle tuli hintaa n.15e. Ennen kaupungille lähtöä pakattiin jo kaikki tavarat autoon, että päästäisin sujuvasti lähtemään kotia kohti. Kuudelta startattiin ja kymmenen aikoihin oltiin Jurvassa. Ikimuistoinen reissu jälleen takana, seuraavaa Rihanna keikkaa odotellessa.. ;) Onneksi parin viikon päästä onkin jo Weekendit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti