sunnuntai 11. elokuuta 2013

Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen

Kävin viime torstaina kaupungilla apteekissa ja Anttilas pyörähtämässä. Kävin ostamassa sieltä meille meidän ensimmäisen lautapelin. Olin jo täs jonku aikaa nimittäin miettinyt, että joku lautapeli meidän tulisi hankkia tylsiä koti-iltoja varten. Nyt ei tarvitse enää sitäkään murehtia. Otettiin heti yks erä myöhemmin illalla ja takkiin tuli.. Meillä on kotona tuo sama peli (Menolippu) ja oon tykännyt siitä tosi paljon, joten se oli helppo ja varma valinta. Eilen olin tuon näköisenä liikkeellä, käytiin Santun kans kattomas Pain & Gain leffassa. Mulla oli aika suuret odotukset sitä kohtaan, joten tulin vähän pettymään. Kyllä sille nyt kuitenkin 3,5 tähteä voi antaa. :) Flunssa yrittää mut tällä hetkellä nujertaa ja nätisti nukuin tänään ensimmäistä kertaa pommiinkin tänä vuonna. Illasta kuitenkin Eve sai mut suostuteltua ulos pelailemaan ja nyt istun tässä koneella tehden tätä. Jonkun leffan voisi vielä katsoa ennen maata menoa tai haastaa Santun revanssiin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti