keskiviikko 7. elokuuta 2013

Monet ihmiset jäävät onnesta osattomiksi: eivät siksi, etteivätkö he löytäisi sitä, vaan siksi, että he eivät pysähdy nauttimaan siitä

Sunnuntaina oli kesän viimeiset juhlat, Santun toisen pikkusiskon rippjuhlat. Aivan mahtava sääkin oli päivälle siunautunut. Seuraavana kesänä onkin mun pikkusiskon yo-juhlat ja ainakin kahdet häät. Odotan niin innolla noita häitä, koska edellisistä on sen verran aikaa etten muista edes niistä juurikaan mitään. Pääsee kunnolla konkreettisesti näkemään miten se koko kaava menee. :) Oon muuten aivan hullaantunut tuohon mun uuteen mekkoon. Se on aika täydellinen, vaikka itse sanonkin. Meillä Santun kans mukava väriero juhlakaluun verratessa.. :D Päivä meni suht leppoisissa merkeissä. Illasta Santtu lähti yövuoroon ja mä koin yhden ikimuistoisimmsita illoistani/öistäni tuolloin. :) Siitä toiste lisää. Nyt on onneksi yövuorot ohi ja saan nautiskella huomenna vapaastani. Enää viisi päivää töitä jäljellä huomisen jälkeen ja yhdeksän päivää Weekendiin, jipii!! Oon ollut myös aika innoissani siitä, kun oon näin ahkeraan saanut otettua kuvia ja jopa postattua niitä tänne. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti