keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Elämä antaa ja ottaa

No mitä mulle kuuluu tällä hetkellä. Ollaan erottu Santun kans ja oon löytänyt jo uuden asunnon, jonne pääsen muuttamaan ens viikolla. Mieli on ollut maassa, mutta mulla on ollut sen verran ihanat ja huiput tukijoukot ettei onneksi yksin oo tarttenut koko lastia kantaa. Ihana huomata miten ystävät jaksaa jatkuvasti huolehtia mun voinnista ja muusta, tässä ne jyvätkin erottuu hyvin akanoista. "Sitä saa mitä on antanutkin" sanoi iskä. :) Juuri nyt voin jo huomattavasti paremmin asioitten alkaessa järjestyä.
Mietin jopa bloginkin sulkemista, mutta tulin onneksi järkiini. Miksi lopettaa sellaisen tekemisen josta pitää.  Huomenna lähdetään laivalle mun äitin, kummitädin ja Sallan kanssa, ihana Cheek siellä odottaa. On aivan jo ollut ikävä omaa varastettua hymyä, mutta nyt oon tainnut saada sen jo takaisin ♥. Elämä antaa ja ottaa. Maanantaina pääsee onneksi vihdoin takaisin kouluun ja kiinni arkeen kunnolla. No worries! PS. Tänne voi vielä heitellä mulle kysymyksiä!

2 kommenttia: