tiistai 15. helmikuuta 2011

Aidot ystävät tunnistaa

Nämä allaolevat ihmiset ovat viite otsikkooni "Aidot ystävät tunnistaa". Ei missään tärkeysjärjestyksessä.
Näin ystävänpäivän kunniaksi.

Friendship isn't about whom you've known the longest. 
It's about who came, and never left your side.

  • jos mulla on ajatukset sekaisin ja tartten mun ajatuksille selvennystä, niin kilautan kyllä tälle naiselle ensimmäisenä!
  • mun oma filosofini, jolla on maailman paras elämänkatsomus
  • ihailen suuresti tätä naista koko sydämelläni!
  • Hennan kans tunnen itteni vapaaksi kuin taivaanlintu ja että mikään ei estäisi meitä!
  • VAIMOAINEISTA!
  • voiko täydellisempää ystävää ollakkaa?
  • niin suuri sydän täynnä rakkautta
  • ollaan hyvin samanlaisia ihmisiä (ajatusmaailma jne.)
  • täytyy olla päässä vikaa jos ei Riinasta tykkää! (kuten oon maininnut jo aikaisemminkin)
  • paras musiikkimaku!
  • yks luotettavimmista ihmisistä päällä maan!
  • aina valmiina kuuntelemaan ja auttamaan tilanteessa kuin tilanteessa
  • sanoo mitä tarkoittaa :>
  • meitä ei oo välimatka ja "hauraat" vuodetkaan onneksi erottaneet, sitä se aito ystävyys on
  • meidän ystävyys kestää kyllä kaikki kivikot :)
  • ei tullut kyllä ihan heti ekoina amiksen koulupäivinä mieleen, että meistä tulisi näin hyviä ystäviä, mutta niin vain kävi ja että oon onnellinen siitä! :)
  • aina myös valmiina auttamaan eikä kyllä jättäisi ystäväänsä pulaan
  • niin monet naurut on tullu naurettua! :) hellu
  • jos kaikki muut lähtis, niin Mari jäisi
  • vaikkahan soittaisin Marille kuudelta aamulla kauheassa hädässä niin hän tulisi samantien paikalle
  • osataan olla kyllä rauhaski, mutta välillä voi ehkä mennä vähä yli ;) not!
  • ei arvostele eikä tuomitse, hyväksyy mut sellasena just ku oon :)
  • parasystäväni
  • tosi sympaattinen ja rakastava ihminen!
  • rakastan sitä piirrettä Jonnassa miten sen silmistä aina välittyy kuinka paljon se välittää :)
  • sen pelkästä halauksestakin oikein hehkuu lämpö
  • selvää vaimoainesta tämäkin nainen!
  • mua ja Jekkaa yhdistää meidän omalaatuinen huumorimme ja vähemmän tasokkaat jutut
  • yks aidoimmista keitä tunnen
  • hassua miten jo ekaa kertaa jutellessamma tiesin, että meistä kahdesta tulee vielä jotain "suurta" :)
  • täydennetään myös monesti toistemme lauseita
  • pysyy myös sanojensa takana
  • oon todella onnekas saadessani Millan mun elämään!
  • muistoja ei ole vielä monia kymmeniä kertynyt, mutta onneksi me keretään tekemään niitä lisää
  • Milla ei varmaan tekisi kärpäsellekkään pahaa, niin hyväsydäminen se mun mielestä on :)
  • helppo puhua eikä tieto mee eteenpäin :)
  • Jenni on ihana sekopää, jonka nauru on kuin musiikkia korville!
  • ihan selvää malliainestakin vielä!
  • niin tykkään meidän syvällisistä keskusteluista, kun oikeen sille päälle satutaan
  • pitäisi vaan niin paljon enemmän tehdä "asioita" yhdessä!
  • parasta festariseuraa ;)
  • niin hellyyttävä persoona ja söpö nauru!
  • vaikkei niin usein satuttaiskaan puhumaan niin tiedän että se välittää musta silt
  • löydettiin toisemme vasta enemmän syksyllä ja tänä vuonna tiedossa vielä paljon kivoja muistoja
  • vissiin rakastetaan ruokaa ja se meitä;)
  • en tiedä ketään joka ei Soilesta tykkäisi!
  • jos lähtisin juhlimaan, niin tämän naisen täytyisi olla ehdottomasti menossa mukana
  • jokaisen kuuluis saada elämäänsä Soilen kaltainen ystävä!
  • kuulisittepa sen laulavan, aah :)
  • todella aito nainen!
  • rakas "terapeuttini"
  • Katja se osaat valita aina ne oikeet sanat ja lohduttaa
  • rakastan edelleen sitä katsetta miten se katsoo mua
  • aika kreisi autokuski, mutta eipähän käy ilta tylsäksi ;)
  • kamala ikävä!
  • Jenni jos joku ei lähde mun sydämestä kulumallakaan (ei sillä että haluaisinkaan), mutta vaikka ei juteltais kuukauteen, niin meidän jälleennäkeminen on mulle aina yhtä antoisaa :) käsittämätöntä
  • sun kans on aina niin kiva hullutella ja viettää iltaa :)
  • verellään monesti aina vanhoja yläasteaikaisia muistoja ja nauretaan mahakippuralla niille
  • ennen olit aika kovakin juhlimaan, toivon mukaan sama pätee yhä ;) 18v synttäreitäs odotellessa.

Jokainen on kyllä valloittanut paikan mun sydämestä tavalla tai toisella. :) Koen heistä jokaisen mun aidoksi ystäväkseni. Pidän erityisesti siitä ettei heistä kukaan ole oikeastaan "samanlainen" ihminen, vaan aika moni poikkeaa toisestaan ja mä vain tuun niin hyvin toimeen kaikkien erilaisten ihmisten kanssa. :) Ei mulle tuota vaikeuksia olla näin monen ystävän ystävä, vaikka aika onkin joskus aika rajoittava, kun omistan poikaystävänkin, mutta parhaani oon ainakin yrittänyt yrittää. Aidot ystävät onneksi ymmärtävät . :)

Ystävänpäivä meni jo puolella tunnilla yli kahdentoista, mutta toivottavasti suurinosa edes vietti mielekkään päivän joko yksin tai jonkun/joidenkin kanssa:)

6 kommenttia:

  1. Voi Elina :') ♥ Ihana tämä! Ja sä oot RAKAS ♥

    VastaaPoista
  2. voi itku ku oot ihana vaikka en sua tunnekkaa <3

    VastaaPoista
  3. äääää en enää löydä edes sopivia sanoja kuvaamaan sun ihanuuttas <3 !

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Henna: Sä oot kaikkea sitä♥
    Anonyymi: :') vooih
    jekka: ei me tarvitakkaa sanoja, teot merkitsee ja puhuu puolesta♥
    Anonyymi: mmm :)

    VastaaPoista