tiistai 1. helmikuuta 2011

Believe that life is worth living and your belief will help create the fact.

Vihdoin se odotettu paketti oli kolahtanut postiin! Noin kuukausi sitten tilattiin pikkusiskon kans YESSTYLE :ltä vaatteita jos joku vielä muistaa. Rahaa ei tuolloin oikein ollut, joten en kotiuttanut kuin tuon kuvassa olevan yksilön vain. Hintaa tuolla tais olla n. 23 euroa.

 Ihanan rento ja pehmeä! Iskeekö muitten silmään?

Vielä täytyy antaa erikoismaininta Riinan antamalle lahjalle, se oli hoksannut bongata täältä blogista yhden topin H&M :ltä, jota olin haaveillut ja pistänyt mulle pakettiin muitten ihanien juttujen sekaan! Kiitos paljon vielä siitä ja koko lahjasta♥ Kuin myös kaikille muille lahjan antaneille :)


Annika Eklund - Niin Pieni


Omistan tän kappaleen mun kaikille ihanille tosi ystäville♥ 
"Puhun sulle hiljaa vaikket ole täällä. Ikävää mun täytyy tyydyttää, sä oot mulle ihme, pieni suuri ihme, joka ikuisesti valokseni jää. Rakastavat kädet rakastavan sydämen kiedon ympärille silloinkin kun luonas ole en. Niin pieni mutta maailman vahvin on sun luottamus, niin pieni mutta voimallisin on sun rakkaus, niin pieni mutta maailman lujin on sun kosketus, niin pieni mutta suuri, etten tiedä suurempaa♥"

4 kommenttia:

  1. Näyttää ylisöpöltä tuo viitta(?)juttu:) Just semmoselta lämpöseltä ja tänne pohjoisnavalle sopivalta!

    VastaaPoista
  2. aww, hurjan ihana tuo 'viitta bontzo'! mikä onkaan sen nimitys sitte! :) voisin ihan kuvitella pitäväni tuota kylmillä matikan tunneilla.. hrr ;D

    VastaaPoista
  3. tosi kivan näkönen toi poncho :) ja tuo annika eklundin kappale on ehkä maailman ihanin! ♥

    VastaaPoista
  4. Nanne: Joo semmonen se onkin! :) Oon myyty sille
    Sonja: Haha! ;) Joo aivotkaa ei jäätyis tuo päällä ja laskutki/ajatus kulkis paremmin :P
    grrt: Kiitos mäki tykkään! :) No se on! ♥

    VastaaPoista