lauantai 26. helmikuuta 2011

Arvostan ystävää, joka löytää minulle aikaa kalenteristaan, mutta rakastan ystävää, joka ei katso kalenteriaan löytääkseen aikaa minulle

Viikko on ollut suurimmaksi osaksi aika leppoisa. Oon tosi kovaa tykännyt olla tuolla fysioterapeutilla. Ei oo tarttenu seistä vain kädet taskuissa, että mun ohjaaja on kyllä antanut aika paljon osallistua työhön. :)

Torstai-perjantai välisenä yönä tuskailin työhakemuksen parissa, mutta mitä palautetta kavereilta sain niin ei se ihan toivoton tekele kuulemma loppu peleissä ollut.


Eilen kävin sitten parturissa leikkauttamassa päätäni ja äiti ehdotti sen jälkeen jos värjäisikin sen vielä. Vähän mua kyllä jännitti, vaikka äiti on useamminkin meillä toiminut päänvärjäänä kotona. :p


 Oon kyllä nyt tyytyväinen tähän lopputulokseen!


Illasta Olli tuli meille ja käytiin hakemassa ärrältä leffa niinkuin normaalistikkin viikonloppuisin. Onneksi ei tarttenut tälläkään kertaa kertaa pettyä, tykkäsin kovasti. :)


Tänään käytiin aika pikaisesti Seinäjoella Ollin kanssa. Tilasin ne kengät sillon H&M :ltä jos muistatte, mutta palautin ne sitten kuitenkin, joten sain valita uudet kengät tilalle. :) Se nimittäin oli syntymäpäivälahjani Ollilta. Haloselta löytyivät nämä ihanuudet.


Nyt varmaan lähdetään kohta tästä Ollille, tiedä sitten vielä mitä keksitään.
 
Lemar - What It Feels Like

2 kommenttia: