maanantai 7. helmikuuta 2011

Happiness is an attitude. We either make ourselves miserable, or happy and strong. The amount of work is the same.

Saatiin eilen illalla idea iskän kans, että lähden sen mukaan viemään meidän autoa huoltoon tänään, koska mulla ei ollut koulua. Syy lähtööni oli oikeastaan se, että hyödynnettiin matkat niin, että ajoin sinne ja takaisin (saatiin siinä ajotunteja mulle paperille). Eipä mulla enää paljoa ajotunteja olekaan, joten kortti voi olla jo hyvinkin tässä kuussa taskussa. :)

Pääsin kaupungille kiertelemään sillä välin kun iskä oli huollattamassa autoa. Löysin jopa Seppälästä jo kauan etsimäni farkkushortsihaalaritkin, ehdottomasti rakkautta ensisilmäykselle!
Löytyykö muita shortsihaalareihin hurahtaneita?

Etsin myös jo viime kesänä näitä slim mallisia "feikkiconverseja" ja nyt löysin ne erittäin sopivaan hintaan Seppälästä. 14,95e (-10% vielä lisäksi) Mielestäni erittäin kiva tuo farkkukuosi niissä!
 David Guetta ft. RaVaughn Brown - Love Machine

....joten kesä voisitko jo tulla?!?

4 kommenttia:

  1. Ihanat nuo shortsihaalarit ! Multa löytyy yhdet ja niillä on ollu kyllä käyttöä kesällä. Ne on jotenkin niin kivat <:

    VastaaPoista
  2. Mäki oon ettiny justiin shortsihaalareita,H&M:stä en oo ikinä löytäny kokoja ja kerran ku löysin niin oli tosi hintavat, ja jätin kauppaan :) ja nuo tossutki, aw ♥!

    VastaaPoista
  3. Mä ostin viime kesänä Saksasta tollasen shortsihaalarin, mutta en sitten sitä viime kesänä tainnu kertaakaan käyttää! Tänä kesänä pitää pitää sitten senkin edestä:)

    VastaaPoista
  4. sofia: Sanos kuule muuta! Oon ittekki aiva rakastunu niihin :) Aijaa, no se on kyllä totta! :>
    Sonja: Jooh ne on kyllä yleensä tosi hintavat :| Nuoki oli 39,95e mutta oli ihan pakko kotiuttaa ku oon niistä jo niin kauan haaveellu:D. Jep, tuo haalariki näytti noitten tossujen kans niin kivalta ;)
    Nanne: Aijaa, no nyt tänä kesänä sitten käytät oikeen viime kesän edestä! :P

    VastaaPoista