lauantai 12. maaliskuuta 2011

Never say goodbye because goodbye means going away and going away means forgetting


Veli ja sen tyttöystävä tulivat eilen tänne ja toivat mun syntymäpäivälahjan viimein. :> Rakastan niin tuota kesäistä tuoksua!


Pelattiin myös porukalla Pohjanmaan Valtiasta, joka osoittautui kyllä erittäin mielenkiintoiseksi ja mukavaksi peliksi!

Tämän illan suunnitelmista ei ole vielä niin tietoa.. Kuskiksi mua kyseltiin, mutta toisaalta mua huvittaisi vain maata ja kattella jotain hyvää leffaa sipsien kera.

Milk Inc. - Fire

6 kommenttia:

  1. On kyllä hyvä peli ! Ja vieläpä hyvässä kylässä tehty ;) Veljien nimetkin löytyy sieltä ohjekirjan ekoilta sivuilta=D

    VastaaPoista
  2. Latva: Jep!! Monimutkanen mutta hyvä! No yyyy :D

    VastaaPoista
  3. Mä en tiedä mutta toi escada ei oikeen kolahtanu mun sytämeen:D tai siis se oli ihan ok mutta kauhian voimakas haju..laitoon yhden ruiskauksen kaulalle ja tuli ihan pääkipeeks..ei ainakaa enempää ois voinu ruiskia:D

    VastaaPoista
  4. Laura: Aijaa! :D Ei toi paras escadoista oo mutta tykästyyn kyllä justihin siihen voimakkaasehen tuaksuhun, kun se on niin erilaanen verrattuna noihin mun erellisiin miedompiin tuoksuuhin :)

    VastaaPoista
  5. toi escadan tuoksu on aivan ihana! oon harkinnu jos ostaasin sitä ittelleni,en meinaan hetkeen oo ostanu mitään "kallista" hajuvettä tai edes escadan niin voisin nöin kevään kunniaksi ostaa :)

    VastaaPoista
  6. Ano: Totta puhut! Suosittelen kyllä lämpimästi ostoa! Joo eipä ittelläkään oo paremmin rahaa ostella noin kalliita hajuvesiä, mutta onneksi synttärit ja joulu on aina kerran vuodes! ;) No osta ihmees :)

    VastaaPoista