keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Meikistä tietoakaan ja alkoholia vieroksuttiin

Tässä teille hieman esimakua mun menneistä 2006 ja 2007 vuosista.. 2008-2010 vuosista tulossa myöhemmin materiaalia kun saan vain aikaiseksi tehtyä. Nykyhetkeen päästessä voisin tehdä vielä yhteenvedon jokaisesta näistä, että näkisitte ja näkisin itsekin kuinka paljon oon muuttunut tässä n. 4-5 vuoden aikana.
 
2006 AND I

WITH MY FRIENDS/OTHERS..
 
2007 AND I
...jaa vissiin vähä tykänny tuosta topista:D


WITH MY FRIENDS..



Tuli "kamalan" pakottava tunne avata muistojen arkut auki ja jakaa teille hieman kuvia mun menneestä elämästä.. :) Kaikkea sitä on kans tultu pistettyä päällensä.. Kuvia multa löytyy koneelta päälle 100tuhatta likimmiten, että materiaalia kyllä löytyisi vielä lisääkin.

Nyt pistän pään tyynyyn!

6 kommenttia:

  1. Ainoa rennonpi kuva meidän luokasta ja mua ei oo siinä :DD

    VastaaPoista
  2. voi tua mimmin punaaanen tukka tuos sällillä otetus kuvas:D

    VastaaPoista
  3. voi ristus mä hajosin tolle mun ja sun kuvalle.. Että oon ollu kuuma!

    VastaaPoista
  4. VOI LEILA !! =D aiva ihana toi sun punanen lettis :> toivottavasti tulee lisää kuvamateriaalia, varsinki noita kaikkia kaverikuvia on tosi mukava katella ku itelleki tulee muistoja mieleen :)

    VastaaPoista
  5. Paasikivi: Voi Joni!! :D Missä sä tuollon olitkaa sitte?
    Susanna: Joo on kyllä kunnon palosireeni, mun oma oli jo haalistunu:D
    Jenni: Joo kuule pantavan kuuma näky :) itse siis.
    Ano: Haha, tykkään kans kyllä itte:> Ei vain malta enää värjätä takaasi vaikka se voiski olla aika hauska nyt! No tottakai pistän tulemaan lisää kuvia kerta kiinnostusta löytyy :)

    VastaaPoista
  6. Ps mun kenkä näkyy tuolta oon jahun takana :D

    VastaaPoista