maanantai 28. maaliskuuta 2011

They say true friends stab you in the front, but I believe true friends shouldn't stab you at all.

Viikonloppu sujui aika kivoissa merkeissä. Ollin kans perjantai ja lauantai illat. Lauantaina aamusta lähdettiin kohti Seinäjokea Hennan kans kuskaamaan pikkusiskoani kaverineen. Oltiin onneksi kummakki köyhiä opiskelijoita, niin kierrettiin sitten vain kirppareita jos satuttais löytämään jotain.
Aidoimpia ystäviä päällä maan
Henna tykkää ruuasta..
kohtalon ivaa
Kirppareitten "antia", siis ihan hukka reissu. Henna löysi yhden neuleen ja mä saavuin kotiin tyhjin käsin
Taidettiin me vähän haaveillakkin... ;) Tämähän ei jää kyllä vain pelkäksi haaveiluksi!

Hetki siinä sitten vielä oleskeltiin meillä ja suunnattiin kohti kylää. Ei toki saatu vielä hesestä tarpeeksemme päivällä niin mentiin vielä grillillekkin illasta. Auto haisi vielä tänä päivänäkin. Oli kyllä täydellinen päivä/ilta, kiitos täydellisen ystävän♥ Välillä mietityttää, että kuinka mä nyt vasta oon Hennan speliaalisuuden ja ihanuuden tajunnu? Parempi vissiin myöhään kun ei milloinkaan

Jare & VilleGalle - Pienissä Häissä

6 kommenttia:

  1. ♥ Tuli mieleen tuosta kommentista "kuinka mä nyt vasta.. jne" Että en mäkää oo sillon vuosina kivi ja nakki susta paljoa piitannu ;) No onneksi ajat muuttuu ja ollaan löydetty toisemme! ♥

    VastaaPoista
  2. Henna: Joo sovitaan että oltiin näkymättömiä toisillemme vielä siihen aikaan ;) Sanoppa kuule, että ihan hyvä ku asiat on nyt näin niinku on :)♥

    VastaaPoista
  3. En saa kommentoitua ton Hennan blogiin, ja mun on PAKKO saada tietää et mistä noi sen housut on? Niin voisikko kysyä mun puolesta ja kertoa vastauksen täälä?=) Kiitos !

    VastaaPoista
  4. Ano: Tiedänkin kysymyksees heti vastauksen! ;) Keskisiltä ovat ne :)

    VastaaPoista
  5. Miksei mun blogiin pysty kommentoida? :O

    VastaaPoista
  6. Henna: Ootko kenties rajannut sun tekstit vain niin että niihin pystyy kommentoida pelkästään rekisteröityneet käyttäjät? ;o

    VastaaPoista