torstai 8. joulukuuta 2011

You don't realize how hard the road to letting go is, until you are the one traveling it

paita H&M new housut GT kengät Halonen korut Glitter
Ylläen Jennin kanssa lähdettiin viime sunnuntaina pulloon. Jenni nyt ei paljoa juonut aamuvuoronsa vuoksi, mutta mä onnistuin kadottamaan mukavasti puhelimeni. Käytiin sitä eilen siellä kyselemässä, niin joku ihana sen oli onneksi vienyt talteen. Hallelujah!
 
Jennin veljen (kuvassa) kämpillä käytiin piipahtamassa.
Viime viikonlopuna ei muuten sitten tapahtunut sen erikoisempia. Perjantaina istuttiin porukalla iltaa Samilla ja lauantaina mulla oli iltavuoro työharjottelusta. Meinasin siitä vielä lähtee johonkin, mutten sitten jaksanutkaan. Ärrältä kipasin hakemaan sen uusimman Fast and Furious :n, jonka tosiaan kaikki muut on jo ehtiny näkemään (tuun taas näin jälkijunassa:D). Iskä sitä ei ollut kuitenkaan onneksi nähnyt, joten se toimi mun leffaseurana. Kaksin on mun mielestä muutenkin paljon kivempi katsoa kuin yksin. On joku jolle kommentoida leffasta jotain jos tulee mieleen.
Eilen oltiin Seinäjoelle joululahjaostoksilla. Sattui kyllä niin kovaa jalkoihin ja muutenkin heikotti ettei ajatus oikein kulkenut, joten löysin vain itselleni tämän mustan pooloneuleen Veromodasta (kuvan väri vääristää). Pitää mennä ens viikolla vaikka töitten jälkeen sitten kaupungille paremmalla onnella.

..tällä hetkellä mulle kuuluu suht hyvää. Alkuviikko oli yhtä stressaamista tuon puhelimen suhteen, mutta onneksi se nyt sitten löytyi. Työharjoittelukin on jo loppuvaiheessa ja täytyy kyllä sanoa että oon nauttinut tuosta täysin rinnoin. :) Ihanaa kun työ painottuu suurimmaksi osaksi vuorovaikutukseen ja perusterveydenhuolto jää paljon vähemmälle. Ens viikolla pääsen vielä tutustumaan naisten suljetulle osastolle eli se on ihan ääripää tästä mitä oon nyt päässyt näkemään, joten odotan sitä innolla! Nyt mua ärsyttää koska mulla on aika flunssainen olo, mutta pakko parantua viimeistään lauantaiksi, ollaan nimittäin menossa yhdelle mökille viettämään pikkujouluja isolla porukalla.

Chrishan ft. J Watts - Naughty Or Nice

6 kommenttia:

  1. Onko sulla ollenkaa meikkivoiretta tuas ensimmäises kuvas? Jotenki näyttää ns. helottavan naama, ja näyttää punaiselta :D

    VastaaPoista
  2. Ano: Öö on :D Eiköhän johtunut ihan huoneen huonosta valotuksesta ja ei niin hyvästä kamerasta. Kuvan muokkauskin saattoi tehdä oman osuutensa.

    VastaaPoista