maanantai 18. helmikuuta 2013

Ihminen on onnellinen niin kauan kuin hän itse niin päättää, eikä mikään pysty häntä estämään

Viime viikon tiistaina järjestettiin opiskelijoille FAST-laskiainen (pulkkailua ja muuta ohjelmaa, johon ei kyllä osallistuttu kun sivusta katsoen) ja illalla oli jatkot Fontanassa. Etkot pidettiin luokan kesken Veralla. Kymmenen aikoihin lähdettiin käppäileen kaupunkii kaikki jalkaisin. Yksikin oli kyllä ehtinyt jo sammua tätä ennen, haha.. ;) Onneksi sisäänkään ei tarvinnut kauaa jonottaa ja kummasti porukka vain vähentyi loppua kohden. Oltiin pääosin koko ilta siellä ysäripuolella, kivaa vaihtelua kun en sillä puolella tapaa yleensä iltaani viettää. Tulevana keskiviikkona mennään porukalla Amarilloon syömään ja perjantaina olis taas uudet luokkabileet, jotka joudun kyllä töitten vuoksi jättää väliin. Tykkään kyllä tästä tosi paljon, että koko ajan jaksetaan järjestää jotain yhteistä tekemistä. Eikä sen nimenomaan aina tarvi olla sitä juomista:).
Torstaina vietin ystävänpäivää mun parhaan ystävän Jekan kans. Olin varannut meille Pancho Villasta pöydän seitsemäksi ja kyllä täytyy sanoa että tuli taas syötyä hyvin. Valkosipulihampurilaisateria, nam. :) Loppuilta vain löhöiltiin ja fiilisteltiin Rihannaa tulevaa kesän keikkaa odotellessa. Mun piti kovaa yrittää lukea seuraavan päivän kokeeseen, mutta eihän siitä mitään tullut.. :D Eipä se koe onneksi sitten niin vaikea ollutkaan kuin pelkäsin, luulis ihan hyvä arvosana tulevan. Huomenna mulla olis ollut anatomian koe, mutta oon "onnistunut" järjestämään sen päällekkäin mun kakkosvaiheen liukasradan kanssa. Vaikka mun piti nimenomaan sopia ne eri ajoille.. :D Nyt vois alkaa järjesteleen noita koulupapereitakin vihdoin kansioon ja ottaa vaikka pikkunokoset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti