torstai 3. huhtikuuta 2014

She's a keeper too bad you didn't keep her

Takana rentouttava viikonloppu tai ainakin puoliksi. Perjantaina olin iltavuorossa ja lauantaina aamuvuorossa. Myöhemmin sain tänne mun kämpille viettämään iltaa Maisun, Riikan, Sallan ja Kimin kavereineen. Oli vähän hassua korkata, koska ei ollut kuukauteen taas tultu juotua mitään. Kyllähän tuo viini päähän nousikin ja tykkäsin kyllä tuosta Black Towerista paljonkin. Oli hassun hauska ilta kommelluksineen. Ehdottomasti lukeutuu mun tän vuoden suosikki-iltoihin. Myöhemmin baarissa nähtiin Jekkaa ja muita kavereita. Sain suostuteltua Jekan jäämään vielä sunnuntaiksi tänne ja herkuteltiin oikein olan takaa. Illalla katottiin tosi hyvä leffa nimeltä Baggage Claim. Loisto leffa sinkuille. :D Ylihuomenna mulla on viimeinen vuoro tuolla osasto E5 :lla ja maanantaina aloitan onkologian poliklinikalla. Tulee kyllä ikävä tuota paikkaa, koska viihdyin niin hyvin. Perjantain vuoron jälkeen lähen kotikonnuille ja lauantaiaamusta mulla on parturi. Myöhemmin pvllä mennään Riikan ja Pauliinan kans kattomaan opiskelijoitten sm-lätkäkisoja jäähallille. Illalla on sitten tiedossa meidän kaverien tuparit ja lätkäkisojen jatkot Fontanassa. Mahtava vklpu luvassa, aistin sen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti