perjantai 27. kesäkuuta 2014

Don’t worry just breath. If it’s meant to be, it will find its way

Mahtava alkukesä jo takana. Onneksi olin vielä vapaalla sen lämpöaallon aikaan. On tullut jo uitua meressä ja järvessä, käytyä Tampereella minilomalla, otettua aurinkoa, nautittua viinistä, pelattua biitsiä, käytyä Uumajassa, istuttua terasseilla ja oon päässy tutustumaan moniin uusiin tosi kivoihin tyyppeihin. Kaiken hyvän keskellähän täytyy tulla jotain huonoakin. Oon ollu niin huonolla tuulella viime sunnuntaista lähtien, mutta nyt näyttäis tuulen kääntyvän. Sain tosiaan irtisanomisilmoituksen ja nyt mulla on 3kk aikaa ettiä uutta asuntoa. Kävin tänään kattomas yhtä tosi kivaa yksiötä ja huomenna meenki jo kirjottamaan nimen alle. Muuttoon on 2,5 viikkoa. Harmittaa kyllä suunnattomasti, koska rakastin niin tätä asuntoa. No saanpahan pitää ainakin tuparit ;) ..ja uudessa kämpässä odottaa parveke ja 4 neliötä enemmän kuin tässä. Ihan kivaa siis! Mutta vielä kesään palaten.. odotan suunnattomasti mun kolmea vapaata vklp-putkea heinäkuussa. Tää vklp pitäis vielä puurtaa menemään ja sitten pääsen nauttimaan. Tiedossa Mohombin keikkaa, häät Raumalla ja Solarsound -festarit. Elokuussa vielä yhdet häät lisää Jalasjärvellä ja kauan odotettu Weekend Festival. Niin ja tietysti ne tuparit johonkin väliin. :D Kelpo loppukesä luvassa, en valita. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti