sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Don’t ask what the meaning of life is. You define it

Kuvat toukokuiselta hiusmalleilu reissulta. Kesti kyllä alkuun muutama päivä tottua siihen tukkaan. Se taittoi mun mielestäni ihan liikaa violettiin, mutta päivä päivemmältä se vain alkoi tuntumaan paremmalta ja paremmalta. :) Se nimittäin alkoi aika nopeesti vaalentumaan siitä. Laitettiin pari värinpoistoa tuohon mun mustaan osioon silloin, leikattiin "häntä" pois ja vaaleasta osasta tuli laventelin vivahteinen. Mun edellisistä postauksista näettekin miten hyvin tuo lähti muuttamaan väriään parempaan. Olin aina haaveillut päästä mieskampaajan käsiteltäväksi ja ompahan sekin nyt koettu. :D Oli kyllä viimeinen kerta kun lähden hiusmailleileen enää.
Tässä nykyinen tilanne. Kävin tiistaina mun luottokampaajalla ja mun mielipide tummalle sävylle oli ehdoton ei, joten laitettiin maitosuklaan väriä alle ja päälle taas normivaalee mitä ennen. Ihan hyvä ja rauhottava kombo nyt. Oon tosi tyytyväinen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti