maanantai 10. toukokuuta 2010

Sweet Summer '10


20 KYSYMYSTÄ KESÄSTÄ, TEE ENNEN KESÄLOMAA NIIN KESÄSTÄSI TULEE PARAS ! (sure yeah)

1. Parasta kesässä : On lämmin ja aikaa tehdä kaikkee mitä haluaa:) + rahaa kertyy töistä !
2. Tyhmintä kesässä : Sen pituus ja hyttyset iltaisin
3. Paras paikka kesällä : sälli (uima-ranta) ja joku kiva mökki + hyvä porukka♥
4. Kivoin sää kesällä : Tuulesta tietookaan ja aurinko paistaa, muttei oo liian kuuma
5. Lempi jäätelömakuni : mango ja suklaa! ♥
6. Minua on purrut/pistänyt : paarmat, hyttyyset, kusimuurahaaset tms.
7. Paras huvipuisto : powerpark ! paras vuoristorata
8. Paras juoma kesällä : jääkylmä kokis tai vesi !
9. Paras ruoka kesällä: grillattu liha ja ranskikset + salaatti ja ehdoton ykkönen on grillisapuska♥ niin ja nuotiolla paistettu makkara!
10. Ensi kesänä aion : paiskia töitä, mennä Pitbullin keikalle, toiv. Kalajoelle juhannuksena ja nauttia jokaikisestä pvstä, paitsi työpäivistä:D
11. Juhannuksenä minä : toivon mukaan olen Kalajoella
12. Minulla on oma trampoliini/uima-allas : sekä että ja uima-altaassa tulee kyllä oltua
13. Aion ruskettua : yritetään
14. Aion uida : järvessä sekä altaassa ja kenties meressä
15. Lähden matkalle : Suomen rajojen sisällä pysyn, valitettavasti
16. Kesällä olen paljon : töissä ja ystävieni kanssa
17. Lempi vaatteeni kesällä : bikinit, shortsit ja toppi + noi uudet shortsihaalarit
18. TV:stä katson kesäisin : leffoja ja jotain sarjoja jos tulee
19. Kesätyöpaikkani kesällä : vuodeosasto
20. Kesästä 2010 tulee : toivottavasti parempi kuin edellisestä!

- Ellu

2 kommenttia:

  1. Toi sun profiilikuvaukses kiinnitti mun huomion ja sai hymyileen, mäkään en osaa ollenkaan riidellä ja olla pitkävihanen =) Ihana blogi sulla=)

    VastaaPoista
  2. No voi kiva! :) Meinasin täs lähiaikoina just olla vaihtamas sitä, mutta taidanpa jättää sen:D korkeintaan lisätä vain jotain. Se on hienoo, koska mitä sitä elämää tuhlaamaan turhaan riitelyyn. :) Voi kiitos! :)

    VastaaPoista