tiistai 11. toukokuuta 2010

Älä jätä huomiseen sitä, minkä voit syödä jo tänään.



Huvittaa kun yli monet lisäilee tänne tyyliin kuinka terveellisesti ne syö, niin kattokaas mun ateriaa (sis. pepperonia, valkosipulia, tonnikalaa ja kebabia) ! : Dd Kaikista terveellisimmistä päästä! Oli ihan jumalainen nälkä koulusta tulles ja tuo kyllä täytti sopivasti mahan. Tottahan siinä nyt nälkä kerkes tulemaan kun meillä oli 4h liikuntaa (säbää ja pesistä♥)
Koulussa yritinkin pärjätä vain näkkärillä ja parilla kupilla vettä, koska en pitäny tän päiväsestä ruuasta, vaikka en kyllä itseasias pidä tuon koulun ruuasta sitte yhtää. :d Kai mä oon tottunut vain liika hyvään kotona. :D Äidin makaroonilaatikko ja kinkkukiusaus nam

Toivottavasti tuo ruoka nyt olis vain ehtinyt laskeutumaan mun mahas, koska puolen tunnin päästä oon menos zumbaamaan ja siellähän niitä kaloreitakin sitten ihan kivasti kuluu, melkein 1000 kcl !

Jos tästä menisin kattomaan nauhalta eilisen Päivien Viemään ja valmistautumaan zumbaa varten, moi vaan!

- Ellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti