torstai 27. toukokuuta 2010

Tervetuloa kesäloma

Eilinen ilta ajeltiin Piian ja Jaanan kans vain kylällä ja hain hieman matkaevästä ja käytiin meidän kaveripariskunnan työnä kahvilla (itsehän en juo kahvia, joten olin ilman:p) Niillä oli kaks sellaista isoa mustaa koiraa (rotua en tiedä), mutta hyi mä en sitten tykkää yhtää isoista koirista, ne vaan kuolaa ja hyppii päälle.

Ainiin ja nähtiinhän me kuvassa olevaa Jenniäkin
Päällä mulla oli Puman huppari, paita H&M, Seppälästä ostetut farkut ja Lacostet K Kengästä.

Kotiin tulin joskus kasin jälkeen ja sitten Olli kivasti ilmestyi meille ja äidinki kans siinä tapeltiin sitten ja sanoi ettei mulla oo muuta mahdollisuutta kun mennä tänään kouluun ja tosiaan sitten kilttinä tyttönä menin tänään, nimittäin jos sen kans rupee sotimaan, niin siitä ei ikinä mitään hyvää seuraa. :) Olin jo ajatellut, että mun loma alkais eilen, mutta se nyt sitten alkoikin virallisesti vasta tänään. Aika turha koulureissu kyllä oli, juhlakaan ollut kummoinen ja opettajallaki oli mun mielestä niin turhat perustelut stipendin saajalle, mutta minkäs teet, eipä sen stipendin arvokaan ollu kun vaan 20e. Mun mielestä se on tosi vähän, koska mä sain ala-asteella kirjastipendin yhteen kirjakauppaan ja sen arvo oli 20e (ja yksi vain sai luokasta). Huhhuu. Puhuivat että olisi mieli tehnyt antaa vaikka kelle, mutta rahaa ei oo. Kyllä kauppikses vain jaettiin luokas jopa neljälle stipendi ja arvo oli 50e ja meillä on kauppispuoli samas talossa että. :)) Meitä lähihoitajia syrjitään selvästi

Päällä mulla ei ollut mitään erikoista sillä satoi, niin en mitään tanttuakaan (mekkoa) viittinyt päälleni sitten pistää, olisin jäätynyt muuten sinne, joten siis hain takaa sitä, että asua en siis kuvannut kun mulla oli päällä vaan tylsät vaaleet farkut, pari toppia päällekkäin ja se valkonen neule mikä mulla on monesti näis kuvis näkynyt.
Pakko kyllä vielä mainaista opintokortistani! Siellä nimittäin ei ollut kun vain yksi 2 ja muut 3!! Tätähän voisi vaikka juhlia! ;:)

Koulusta tullessani kuvasinkin sitten hieman söpöiläistä Onnia 


Mutta nyt uusimman..
pariin.
- Ellu

Tän hetkisiä yksiä suosikkibiisejäni ovat:

Alex Velea - Don't say it's over

G.K. Project & Lance - Cold As Ice

RIZ - She Loves Me

Bob Sinclar & Shara ft. Shaggy - I Wanna

2 kommenttia:

  1. vähä hyvin oot päntänny =) !!

    VastaaPoista
  2. No jooh aiva soppelisti :)! Ärsytti vain ku "Syö itsellesi hyvä olo" kurssista tuli 2 vaikka se on hyvä, mutta ruuanlaitto ei oo ikänä ollu oikeen mun alaa :Dd

    VastaaPoista