sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Askel askeleelta raskaammaksi

 Tylsä sunnunta ilta jos sanoisin, Ollikin lähti jo tuossa alkuillasta meiltä. Ilta on mennytkin sitten vain tässä tv :n ja tietokoneen parissa.

..Mutta nyt voisin hieman avautua asioista, jotka ovat pyörineet mun pääs jo ainakin viikon verran.


Tuntuu ihan, että tarttisin varmaan jonkun unien tulkitsijan oikeesti..
En muista nähneeni mitään positiivisuuteen viittaavaa unta pitkään aikaan! Oon nähnyt melkein pelkästään vain painajaisia/vähemmän painajaisia.



Nää lievimmät unet ovat olleet, että oon vain myöhästynyt koulusta, mutta nää pahimmat:
1. Pari yötä sitten juoksin kymmeniä miehiä karkuun, koska ne yritti raiskata mua
2. Oon ollut lukittuna ketjun päähän tosi korkeessa tornissa
3. Petin Ollia sängys toisen pojan kans (mut oli huumattu siihen)
4. Elin jossai virtuaalimaailmas (ns. pelin sisällä) jossa mä olin vangittuna ja mun läheisiä myös > pääsin karkuun > lensin ja menin eri pisteille aina jotka piti suorittaa, että pystyisin pelastaa muut (yks piste oli semmonen leppäkertun näkönen, siinä mun piti kerätä koriin mahdollisimman paljon jotain asioita maasta kilpaa jonkun pahiksen kanssa, voitin sen kyllä lopuksi, vaikka mulla ei toiminut se "poiminen" siinä vaan mun piti lytätä ne asiat littanaks, että sain ne koriini. :D) PIMEE UNI!
5. Viime yönä sitten näin taas sellasta unta, että olin mun ystävien kans tooosi valtavan suures/levees elokuvateatteris, jossa sitte yks vanhempi mies lähesty mua ja mun ystävää Pikeä, mutta sitten mun yks toinen kaveri sai häädettyä sen pois > kun leffa oli loppunut niin se mies nappas mut jotenkin ja vei sellaseen jännään "pelipaikkaan", jossa oli sellanen 3 metriä korkea metallipallo, joka liikku itestää sellasta rataa pitkin ja se mies meinasi rehata mut juoksemaan sinne radalle sitä palloa niin kuin karkuun > pääsin onneksi sen miehen otteesta irti, mutta se otti aseen esiin ja yritti osua mua koko ajan sillä ja sitten se uni taisi loppua herätyskellon ääneen.. (vaikka nukuin Ollin kainalossa, niin näin siltikin tälläistä)


En ymmärrä sitten yhtään näitten unien tarkoitusta, koska en mä ees stressaa mitenkään mistään vai johtuuko se sitten vain mun ("pimeistä") ajatuksista?

Mua mietityttää myös se, kun yleensä aina kun unissa juoksee jotain karkuun, niin jää kiinni ja käy huonosti, mutta mä oon jotenki aina selviytynyt nuosta jokaisesta joko puhumalla tai vain pääsemällä karkuun. ;o outoa


 Katri Ylander - Unta


- Ellu

"Ilkeistä sanoista
Turhista viilloista
Mä listan teen
Vuosien vikoja
Huonoja aikoja
Mä lasken yhteen " 


PS. Harmittaa kun Leena ei päässyt X Factorissa jatkoon, vaikka olisin niin kovasti halunnut! :( ..Eipä se kyllä levityssopimukselta silti välty onneksi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti