perjantai 7. toukokuuta 2010

Finally it came


 Siitähän on jo kohta 2 kuukautta, kun oon tilannut Ollille sen synttärilahjan, mutta varastossa ei ollut sillä hetkellä sitä mikä mulla oli ajatuksena tilata. Se yksi paitahan on jo tullut tuossa pari viikkoa sitten, mutta tänään tuli sitten se viimeinen paketti. Toivottavasti Olli ei vain lue tätä ennen kuin oon kerennyt näyttämään sille mitä oon tilannut. :D Eli tänään tuli siis sellanen liiviihuppari vai miks sitä oikeen kutsuis (huppari/vetari, jossa ei ole hihoja). H&M :n sivuillakaan ei ollut enää kuvaa, että olisin voinut näyttää, mutta sellainen harmaan värinen. Samassa paketissa tuli myös uusi rakkauteni, nimittäin NE SHORTSIHAALARIT! puspus
oon kauhee albiino vielä :-)

Eikai tässä muuta paitsi Lauran kans tänään hipsittään salaa jo vähän ennemmin koulusta. Meillä olis ollu keilausta 11 asti ja linkka olis lähtenyt vasta seuraavan kerran yhdeltä, niin ei oikein huvittanut jäädä. Joten kirjoitettiin keilahallis nimet vain paperiin, että oltaisiin muka paikalla ja sitten hipsittiin nopeesti pois. ;) Joku kuitenkin kannellut, mutta sitteppähän on. Se opettaja on vain sellainen kyllä, ettei se välttämättä ees huomannut ettei olla ees paikalla enää. :D Parin muun oppilaan piti mennä lenkille ja hakee kuittaus uimahallilta, että he tosiaan ovat käyneet sen pituisen lenkin, mutta nähtiin vain Lauran kans kun nämä liihätti meidän ohi skoboilla. :DD Käyhän se lenkki noinkin.

Tänään paikallisessa nuorisotiloissa tehdään pitsaa, niin täytyypä vissiin itteni raahata sinne! ;) Ruoka on mun ystävä

Ainiin ja kävinhän mä mun viime syksyn työharjoittelu paikassani eskarissa. Voi miten ihana oli nähdä kaikkia niitä muksuja. Kun menin sinne, niin kaikki tulivat halaamaan ja kertomaan kuulumisiaan. On ne vain niin hellusia. Pelattiin siinä sisällä hetki rotanloukkua ja sitten mentiin pihalle peuhaamaan. Enhän mä kyllä kerennyt olemaan siinä kun vain puoli tuntia, mutta oli sekin sentäs jotain. :) Pari lapsista ei meinannut mennä taksiinkaan ilman mua. :D Voi niitä hupsuja.

- Ellu

Tila Tequila - Paralyze


Jenni Vartiainen - Halvalla (tämän päiväinen löytöni)


PS.
Ella hieman pelleili eilen illalla mulle, pullisteli mahaansa
Noi housut kyllä saa sen ihan näyttämään pelleltä :-D 
"Pysty raita hoikentaa"

2 kommenttia:

  1. i h a n a t noi sun pökät 8)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) Oon aivan tyystin rakastunut niihin, myötäilevät ihanasti kehoa!

    VastaaPoista