maanantai 24. toukokuuta 2010

FINALLY

Eilinen ilta vaan ajeltiin Ollin kans ja se oli ihana kun tarjos mulle pallotjäskin (mangoa ofc♥) ja tänään sitten vain ollaan maattu sen kans ja oon kattellu boksilta kaikkia sarjoja (Heroes, Päivien Viemää, Salkkarit, American Idol jne.)

Mutta mun tän hetkinen ongelma on mun hiukset! Ne on niin järkyttävässä kunnossa, niin kuin kuvasta näkyy :D Juurikasvukin yltää jo puolessa välissä hiusta, mutta onneksi huomenna on parturi, edellisestä kerrasta onkin jo melkein 4 kk! ::D Hassua kun suunnittelin varmaan jo 2 kuukautta sitten mitä teen seuraavaks päälleni ja olin ajatellu sillon jo meneväni parturiin, mutta vähän venähti tää.. :d

Edellinen leikkaus näytti tältä
Mun ajatukset on kyllä tälläkin hetkellä samat kuin silloin pari kk :tta sitte eli vaalennan vielä astetta vaaleammaksi.. tuhkan väriseksi sitä vois kai kutsua.

eli tarkotus olis jotain tämmöstä.. + ruskeaa johonki jotenkin kivasti
Vähä pitää kyllä kysellä mitä mieltä se kampaaja oikein on.. raitojen kanssa tartten ainakin apua ja miksei tuon tyylinkin, joko pysyn tuossa vanhassa tai sitten jotain uutta.

- Ellu

PS. Oon nyt vain koko illan fiilistelly kaikkia ysäribiisejä!

Daze - Superhero Lover


Ice MC - Think about the way


Maxx - Getaway


DJ Mangoo - Eurodancer


Basic Element - The Ride


jne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti