keskiviikko 5. toukokuuta 2010

Jännittääää

Kerrankin asiat tuntuu järjestyvän! :) Sain nimittäin Saran lähtemään mun kans kattomaan Pitbullia Helsinkiin heinäkuussa! (..eli nyt jää sitten provinssi väliin, mutta ei se mitään, koska kyllä sinne vielä kerkeää monet kerrat.) Lupasi jopa lainata rahaa mulle lippuihin, koska oon aika pa tällä hetkellä. Voiko ihanampaa ystävää ollakkaa?♥ En vaihtaisi mihinkää!
Äiti lupasi onneksi olla valmiina silloin kun liput tulevat myyntiin eli klo. 9.00 ! Ite nimittäin oon jo nimittäin bussissa matkalla kouluun tuossa 9.00 aikaan, niin ei oo mahiksia tilata ite niitä. Toivottavasti onni olis vain myötä nyt ja saataisiin ne + äiti olisi nopea! Meidän oli jo viime kerralla tarkoitus mennä katsomaan Pitbullia kun se oli Suomessa, mutta liput olivat jo menneet. Sääli, mutta nyt peukut pystyyn kaikki !

- Ellu

PS. Oon rakastunut tähän lauluun!

 Johanna Kurkela - Rakkauslaulu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti