keskiviikko 12. toukokuuta 2010

Ansaittu "loma" alkakoon


Hehee.. Mulla on jo varmaan kuukauden verran ollut parilta kauempana asuvalta kaverilta leffoja lainas ja vieläki ne norkkuu tuolla mun huonees, enkä oo ees saanu aikaseks katottua niitä kaikkia jostain kumman syystä. Ei niitä kyllä ollutkaan kun vain neljä, joita en ole vielä katsonut + saw, jonka periaattees ihan turhaa lainasin, koska sitä mä en kattois vaikka maksettais. :D Kauhuleffat hyihyi! On tuonne sekaan kyllä joutunut mun yks omaki leffa nimittäin America - The Book Of Love (ei kyllä sitten täyttänyt yhtään mun odotuksia, yks huonoimmista American Pie :sta) Noista leffoista pidin etenkin Salainen Agentti 66 ja Babylon A.D.

Pikkusiskon karkitkin ovat kyllä maistuneet tässä koneella ollessa, hupshups.. ;)

Yksi tämän päivän kurja asia on, että mulla on jalassa melkein joka lihas niin kipiä ettei tosikaa ! Johtuen kylläkin varmasti eilisestä zumbasta ja tämän päiväisestä vesijuoksusta ja vesijumpasta.. (liikunnasta oltiin uimassa) Ottaa kyllä kieltämättä kunnon päälle tämmönen :D Pitää nyt sit vaan lisää venytellä..
  
 Meck feat. Dino - Feels Like A Prayer


- Ellu

2 kommenttia: