maanantai 24. toukokuuta 2010

Tyytyväinen neiti

Tässä siis lopputulos!

Tammikuun värjäyksestä toukokuun värjäykseen
Kumpi on mielestänne parempi?

Entä mikä näistä on paras?

Parturin mukaan mulle sopii paljon paremmin tuo vaalee väri kun sellainen ruskea, mikä mulla on joskus viime kesänä ollut vielä, elokuusta asti oon sit ruvennut vaalentamaan koko aika tätä päätäni ja nyt oon päässy tähän tyytyväisyyspisteeseen eli luonnonvaaleen. 

Tästä siis lähennettiin vaalentaa pikkuhiljaa (heinäkuu 2009)
 - Ellu

8 kommenttia:

  1. Noi on tosi tosi tosi kivat! :)

    VastaaPoista
  2. Nyt ku noihin vaaleisiin on alkanu tottua niin ne sopii sulle paljo paremmin, ja tuo malli on ylkkäkiva :>

    VastaaPoista
  3. Niinjoo ja tykkään näistä uusimmista eniten, aivan ihanat! Himoitten jo vaaleita hiuksia... ;> Mut ei vielä.. Sit ku kesä on vaalentanut ja hiukset kasvanut. Ehkä ;>

    VastaaPoista
  4. Voi kiitos! :) Mäki tykkään kans :p mutta ikävöin silti aina välistä ruskeita :D No mäki himoitten vaaleita sun päähäs, hiljaa hyvää tulee ;) + hyvää kannattaa odottaa!

    VastaaPoista
  5. mä kyllä tykkäsin sulla toosi paljo noista ruskeistaki =)! mutta noiki sopii ylkkä hyvin ü♥ sulla on sellanen pää että varmaa sopis kaikki värit =D ! ku kaikki tähän astiset värit on ollu kuitenki jeeees :)

    VastaaPoista
  6. me tooo! :b kiitti!♥ joo tää vielä on kiva, mutta yhtää vaalemmaks ei kyllä enää :D näyttäisin varmaan sitte muuten tosi typerältä. Hahhah :Dd No jooh ei oo ollu muiskaa valittamista, paitsi mitää vitosluokan porkkanatukkaa ei kiitos. :D

    VastaaPoista
  7. Uusimmat on mun mielestä parhaimmat! :-) Sopii sulle tosi hyvin.

    VastaaPoista