torstai 13. toukokuuta 2010

Just Wierd Me

Törmäsin tänään hassun hauskaan haasteeseen, jonka sain Essikatariinalta .

» Paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä. »

1.  Suihkuhuoneen ikkunan sädekaihtimet kiinni
Mulle on tullut pakollinen tarve sulkea suihkuhuoneen pikkuikkunan sädekaihtimet kii aina suihkuun mennessäni, koska musta tuntuu, että joku aina lurkkii sieltä. :D Vaikka kuka sieltä nyt lurkkisi

2. Ajatuksen juoksu
- Voisin luokitella tämänkin tavan kohtalaisen oudoksi sillä mun ajatuksen juoksu on ihan järjetöntä. Kavereiden kanssa kun jutellaan, niin saatan tuosta vain vaihtaa puheenaihetta, jos mulle tulee joku asia mieleen siitä keskustelusta ja mun on pakko aina saada sanoa se mahdollisimman nopeesti ennenkö kerkeen unohtaa sen. :D

3. Pikakelaus tv-ohjelmalle
- Meidän digiboksis on pikakelaus 2, 4 ja 6 nopeudelle, niin mulla on monesti tapana kelata joku englannin kielinen tv-ohjelma 4 nopeudella eteenpäin ja siis katsoa sitä koko ajan samalla :D Kerkeen juuri ja juuri aina lukea ne tekstitykset ja sitte pystyn kuvitteleen mun pääs kuinka ne henkilöt sanois just ne repliikit eikä se tuota mitään ongelmaa. :D Päivien Viemää :n katson monesti niin ja aikaa menee vain 15 min. :D Normaalistihan se kestäisi ainakin 45 min. Nyt kun rupesin miettimään niin oikeastaan jos totta puhutaan, niin Päivien Viemää taitaa olla ainut ohjelma, jonka kelaan niin, koska muut ovat ihan liian hyviä sarjoja kelattavaksi, joten on pakko kuulla niissä sitten äänet. :D

4. Nukkumaanmeno
- Nykyään oon ruvennut tekemään niin, että jos mua ei väsytä, niin en rupee väkisin pistämään itteäni nukkumaan, vaan valvon niin kauan, että se väsy tosiaan tulee, koska mua pelättää, että jos meen "ei väsyneenä" nukkumaan, niin en saa unta ollenkaan ja pyörin vain sängys ja mietin kaikkea.

5. Oudot makuelämykset
- Rakastan syödä kylmää makkaraa ja juoda appelsiinimehua sen kans, raaka perunakin on tosi hyvää ja joskus kuorinkin ihan huvin vuoksi itelleni pari perunaa:D, voisin syödä vaikka kokonaisen raa'an sipulin, koska se nyt vain on niin hyvää! Niin ja tykkään enemmän kylmistä lihapullista kuin paistetuista.

Haastan: Jennin ja Sussun, Jonnan, Linnean ja Taijan :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti