perjantai 14. toukokuuta 2010

Summer is coming

Niin ihanan lämmin päivä ollut tänään, +25! :) Harmi vain kun ei aurinko paistanu paljo lainkaan, niin en päässy ottamaan arskaa. :( Tosi tylsä päivä ollu, paitsi nyt illemmalla tuli sitten vähän enemmän toimintaa onneksi. :-)

Pikkusiskoilla kauheet tappelut menos siitä kumpi saa pomppia tramppiksella ja itkuhan siinä samalla pääsi

Sain mielestäni otettua aika näpsäkän kuvankin! :)

Sitten iltapäivästä tehtiinkin pitsaa äitin kanssa, nam ♥ (sis. jauhelihaa, juustoa ja ananasta) +  tuo Ranskalainen salaatinkastike on mun suokki kastike!

 Voi mumma on ihana! ♥ Se oli kerännyt niitä keräilytarroja ärrältä, joilla sai sitten tämmösen käsikorun ja lupautu antamaan sen mulle.

..Ja nyt illalla mentiin sitten Sussun ja Jennin kanssa sällille ja törmättiin meidän muihin kavereihin!
Kuunneltiin siellä vaan musaa ja istuskeltiin nuotion ääres ja juteltiin! :-) Olin aivan kananlihalla, kun kerrottiin siinä kaikkia kauhutarinoita likkojen kesken ja sitten meidän piti vielä kävellä Sussun ja Jennin kanssa jokunen matka metsän poikki meidän mopojen luo, kyllä pelotti kävellä niitten tarinoiden jälkeen! Lauleskeltiin sitten vain se koko pieni matka siinä, jottei olisi tarvinnu kuunnella sitä karmivaa hiljaisuutta. :D

..mutta kaikin puolin ihanan rento ilta, näitä oon kaivannukki!

 Takki ja farkut Farkkushoppi
 Huppari Jim&Jill
Kaulahuivista ei tietoa
Kameralaukusta ei tietoa

Brädi feat. Nikolai Alho - Selkä suoraan

Fragma - Forever And A Day (Twin Pack AKA Doc Phatt Mix)

Nordic Stars - Cryin' In The Rain (Exclusive To Dance Nation TV - Sky Channel 376)

- Ellu

PS. Mulla ois vielä huomenna koulua 8-12, mutten millää jaksa mennä kyllä! :p Oon ansainnut ylimääräisen lomapvn ehdottomasti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti