maanantai 31. toukokuuta 2010

Viikonloppu

Oon ollut PE-LA Ollin työnä. Perjantai ajeltiin ja kuskattiin Ollin veljeä (katottiin myös yks elokuvaki jonka nimeä en muista, joku Summer elokuva American Pien tekijöiltä) sekä sen paria kaveria ja lauantaina käytiin pvllä viemässä yhdelle Ollin serkulle valmistujaislahja ja kun päästiin meille niin oven avatessani sieltä töpsötteli tämmönen söpö tiibetinspanieli nimeltä Hertta. Oli ollut meillä hoidossa jo aamu viidestä asti, illalla haettiin.


Oli niin tyhmää kun kukaan ei tiennyt mitään mitä tehtäisiin (lauantai iltana), vaikka tarkoitus on ollut jo kauan juhlia meidän koulun päättymistä, mutta eihän siitä sitten mitään tullut. Olli haki kyllä itelleen kaljaa kaupasta, mutta ei kyllä sitten juonut loppupeleis koska sitä soitettiin kuskiks. Ei mun onneks yksin tarttenu olla, koska JaanaPiiaJenni pyysivät ajeleen, mutta mua ärsytti sillä hetkellä niin palio, kun muilla oli juotavat tietysti hankittuna ja olisin joutunu kuuntelee niitä selvinpäin, niin olin että en mee, mutta sitten muutinkin mieleni ja menin mukaan ja onneksi meninkin. :) Tulihan siinä sitten muutama otettua, ihan sivistyneesti kylläkin. Onhan siitä ny jot kauan nimittäin kun olen viimeksi ottanut.

Täs viimeses kuvas on yksiä mulle rakkaimpia ystäviä ♥ 
(vas. Jenni, Piia, minä ja Jaana)

Olli oli kömpinyt joskus viidellä aamulla vasta mun viereen, ite tulin joskus kolmelta yöllä. Oli ihana herätä siihen kun se kömpi viekkuun. ♥ Nyt en näekkään sitä sitten viikkoon kun se aloitti työt Valkeakoskella ja  tulee sieltä vasta perjantaina.. Toiv. ei koko kesää olisi, ei oo kiva nimittäin nähdä vain viikonloppuisin. :/

Illalla käytiinkin sitten porukoitten kans jätskillä..

 Toinen ihan onnes kun pääsi mukaan :D
 
Vihdoin pääsi nautiskelee..
Tyynenä jätskin "syönnin" jälkeen
Mango on hyvää ja syöminen on kivaa!

Tällänen kiva oloasu mulla on ollut päällä tänään
Vetari H&M
T-Paita JC
Lökärit InterSport
-Ellu

PS. löysin tänään taas uusia hyviä biisejä tältä vuodelta! Oon oiken biisinetsijähirmu

Esmee Denters ft. Justin Timberlake - Love Dealer

Don Jaymor ft. Pitbull - Get Down Get Low

Miley Cyrus - Can't Be Tamed

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti