perjantai 14. toukokuuta 2010

If We Ever Meet Again


Heräsin aamu kymmeneltä sitten yhteen ihanaan viestiin, jossa ystäväni Piia pyysi lähtemään Vaasaan hänen ja hänen poikaystävänsä kanssa, koska tarvitsi shoppailuseuraa ja mähän olin heti valmiina! ;) Mulla itellä on kyllä vain mattikukkarossa, niin ite en päässy ostelee mitään vaatteita, ruokaa kylläkin (pekoniaterian hesestä ja cittarista jätskiä♥). *itutti kyllä kieltämättä, kun joutu vain katteleen vierestä, kun toinen osti parilla sataa vaatteita ja parit kengät. :D
Neule H&M
Toppi H&M
Caprit H&M
Kengät Cittari

Oon niin rakastanut tätä päivää, aurinko paistanu hela dagen ja +25 varjos ♥ Vaasassa etenkin paistoi aurinko, mutta kotiin tullessa niin aurinko oli jo mennyt pilveen, HÖH!

..mutta nyt illasta kivasti mennään Piian kans skobolla meidän ystävän Lauran luokse grillaamaan isolla porukalla + minä kamera kourassa kuvaan niitä juopuneita siellä.. ;) Tekee hyvää välistä olla itekin selvinpäin ja mä jos joku osaan pitää myös niinkin hauskaa. :)

Tässä tän päivän kesäfiilistely biisi:

Timbaland ft. Katy Perry - If We Ever Meet Again


- Ellu kuittaa

PS. Jännittää vähän, koska äiti ja iskä ovat menneet kattoon tänään meille kahta uutta autoa tuon meidän vanhan tilalle. Mietityttää nyt sitten vain, että minkähän ovat ostaneet vai ovatko ostaneet mitään..

Meidän tän hetkinen auto..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti