sunnuntai 2. toukokuuta 2010

Klara vappen, dricka bara vatten

Perjantaina ajeltiin vain Ollin kans kylällä, vaikka ei tuos ajelus kyllä mitään valittamiskaan oo. Se on just kivaa vain ku saa istua siinä vieres ja fiilistellä musan tahtiin, kun toinen ajaa. Oon odottanut varmaan koko meidän seurustelu ajan sitä, että se vain saa kortin. :d Ja vihdoin se nyt sai sitten sen viime maanantaina. Odotin sitä korttia varmaan enemmän kun se itse. :D
..Mutta tosiaan siitä illasta vielä. Meidän oli tarkoitus kattoo jotain elokuvaa ja herkutella, mutta Olli tuli vasta niin myöhään, niin se jäi sitten. Olin ostanut meidän herkku sipsejäkin ! Ne on niin jumalaisen hyviä ja halpojakin vielä (1,35e muistaakseni)! En oo avannut sitä vieläkään, koska ajattelin syödä niitä tänään katsoessani X Factoria ja American Idol :ia. ;)


Juhlittiin sitten vappua vasta eilen. Oikeastaan mä en edes tiedä kumpi on varsinainen vappupäivä, perjantai vai lauantai, mutta kuitenkin. Olin siis mun rakkaan ystäväni Lauran luona viettämäs iltaa aika riehakkaissa tunnelmissa. Kuvat on otettu alkuillasta, jolloin meitä ei ollut muita paikalla kun me tytöt ja Henri, joka kuvas.
 Kuvat kertokoon tunnelman ja fiiliksen

Illan soitetuimmat biisit oli :
 
Hausmylly - Kestääkö kuoreni


Kymppilinja ft. Mariska - Minä


- Ellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti