torstai 8. heinäkuuta 2010

Smile. It's easier than explaining why you're sad.

Tänään likat sitten piristi mua lähtemllä mun kans Sällille uimaan ja ottamaan arskaa, käytiin me kyllä syömässä ranskiksiaki. On ne ihania :') Oli kiva jutella pitkästä aikaa ja hieman hassutellakkin.

Laura pisti ovelasti vaon piiloon! 
Paita H&M
Shortsit Madox
Kengät Kenkä Salmi
 Muista edes koska viimeks oon pessy skoboni, siitä pöly. :-) hehe
 
 Nyt Heroes :ia tsiikailee ja ootteleen Ollin tuloa ♥ Oon nähnyt sen viime sunnuntaina viimeks, niin on täs ny jo ikäväki kerenny tulla!


- Ellu

P.Diddy ft. T.I. & Rick Ross - Hello Good Morning

2 kommenttia:

  1. Millä ohjelmalla teet noi crossprocessing väri ehektit noihin kuviin?

    VastaaPoista
  2. http://www.picnik.com/app#/home/welcome täällä :) Täysin ilmainen ja tosi helppokäyttöinen! Ite oon rekistöröityneenä, mutta se ei oo pakollinen.

    VastaaPoista