lauantai 10. heinäkuuta 2010

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Mun v*tutus nousi kivasti vielä torstai-iltana kun luin kaverini facebook tilaa, jonka oli siis tarkoitus lähteä mun kans sinne Helsinkiin, niin sillä luki että, "Hei nytkö tää jo loppu... Nii siisti vko ollu♥". Aiva että aijaa, kiva jos sulla on noi sun pari lomaa päivää mitkä otit meidän reissua varten vapaaks, niin ollu aivan mahtavia kaikesta huolimatta. :) Pisti hiukan pinnan piukalle, kommenttiakin laitoin menemään siihen, mutta eipä oo nainen vain vastannu.


No äiti oli sitten ihana ja sanoi että lähdetään huomenna(eli perjantaita tarkoitti) Vaasaan ostoksille ja pääsin siis tyhjentämään tiliäni sinne, vaikken Helsinkiin päässykkään. Kieltämättä otti päähän, kun Helsingissä olisi ollut niin paljon erilaisia liikkeitä mitä täälläpäin. 


Kaikesta huolimatta lähdin siis päälläni Jim&Jill :n toppi, H&M :n vetari, markkinoilta ostetut shortsit ja jaloissa TOP Sportista ostetut tennarit.

Käteen tarttui:

 Top Sport 39,95e ALE
H&M 14,95e
Veromoda 12,95e (kaikki yhteensä) ALE
Jim&Jill 15e ALE
Gina Tricot 14,90e & Lindex 8,95e
H&M 39,95e (mun uudet rakkaudet)

Oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen näihin mun ostoksiin! Kun oli kaikki ostokset jo hoidettu niin käytiin katsomassa Shrek 4 ja oli kyllä kieltämättä hyvä, tuntui että se sali vain kaikui meidän porukan naurusta, aivan kuin muut olisivat olleet jossain hautajaisissa tai sitten ne ei vain osannu nauraa. :D Olin muuten ihan kauhuissani yhdessä vaiheessa, kun kävin tililläni ja katsoin sitä summaa ja mietin miten kummassa oon voinut pistää pari sataa menemään kuin tuhkena tuuleen, mutta onneks selvis lopuksi, että äiti oli sieltä lainannut, huh! :D

Just when you think your life is going perfect, something bad happens.



Tänään mua huvittaisi hiukan ottaa ja juoda pää täysin tyhjäksi ees hetkellisesti, se tuntuis hyvältä idealta tällä hetkellä, vaikka eihän se mitää tosifaktoja poista. Kunhan Tuomas nyt sitten vain lähtisi kuskiksi. Tässä ideassani on yksi huono puoli, nimittäin huomenna aamusta pitää olla Seinäjoella 10.00 kirkossa pikkuserkun konfirmaatiossa ja viimeistään kello 13.45 pitää olla kotona, koska 14.00 alkaa työt, outsh. :D

- Ellu

PS. Löysin eilen tosi hyvän uuden biisin, listen it!

Usher ft. Pitbull - Dj Got Us Falling In Love Again

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti