keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

I'm hearin what you say but I just can't make a sound.

Se siitä reissusta, kaveri teki mulle oharit, odotin juna-asemalla, mutta ketään ei näkynyt, puhelimeen ei saanut yhteyttä. Fiilis/tunnelma oli mitä paskin, voitte vain kuvitella omalle kohdallenne. En ikinä, en ikinä, en ikinä enää haluta tuntea sitä tunnetta minkä mä aamulla tunsin ja nyt mulla on niin paha olla, kun Sara sitten soitti ja kertoi syyn. Ei ollut toivomani syy, vaan ihan jotain muuta enkä mä tiedä oikein mitä ajatella. Oon vihanen, mutta en pitkävihanen, enkä osaa osoittaa mun vihaa sille, vaikka välistä mun päässäni kiehuu. Mua vain itketti ja suretti, oltiin kummatki  ja sanattomaks vetää.

Äitisitten onneksi kääntyi takaisinpäin ja tuli hakemaan mut pois asemalta, odotin mä siellä nyt melkein tunnin verran, turhaan.

..No käytiin siitä sitten ostamassa äidin ja iskän kummilikalle rippiristi ja käytiin yhdessä Madox liikkeessä joista ostinkin sitten lohdutuksekseni sellaisen kivan pitkän tuubitunikan(?) 19,95e ja farkkushortsit 35,95e.


Hetkellisesti lohduttivat oloa, mutta tuon soiton jälkeen meni kyllä kaikki fiilikset ihan alas. Se teki mut vain entisestään surullisemmaks, kun kuulin sen äänestä kuinka pahoillaan se on. Lupasi korvata liput kuitenkin onneksi (niitä en kyllä kerennyt vielä sille edes maksamaan, niin mitään vahinkoa ei käynyt).

Nyt kun sais halata jotakuta.

- Ellu

JoJo - Too Little Too Late

6 kommenttia:

  1. no just! :o mitä hittoa oikeesti?

    VastaaPoista
  2. Sanoppa kuule muuta! :) Tässä tunnetilas vielä aika anteeksantamaton asia, mutta mä ajattelin että en anna tuon tunnetilan häiritä mun päiviä siltikää, vaikka se sisältä mua viiltääki. :)

    VastaaPoista
  3. Siis what,vähäkö reilua?Ja syy oli?

    VastaaPoista
  4. Niimpä! :) Se oli ollu sinä yönä krillaas vielä 12 aikaan ku soitin ja puhu et menee kyllä jo pian kotia. Mut oliki menny jollekki jätkälle yöks, akku loppunu, jätkällä herätys, heräs kyllä siihen mutta oli nukahtanu uusiks ja heränny seuraavan kerran kello 2 päivällä. :) Että vitutti.

    VastaaPoista
  5. no ookoo,ei kyllä olisi menny mulle läpi tommonen selitys:/ vittu ku kurjaa tommonen...

    VastaaPoista
  6. Joo ei kyllä :) No oli joo, kiva ny sitten mennä syksyllä kouluun, kattoo sitten miten käyttäytyy.

    VastaaPoista