tiistai 20. heinäkuuta 2010

Onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa.

Oon oottanut jo pari pvää kaverilta yksiä kuvia viime perjantailta, mutta ei se oo saanut niitä aikaiseksi vielä laitettua niin pakko kai sitten jtn saada tänne jo aikaiseksi.

PERJANTAI (jolta tulee myöhemmin kuvia vielä lisää)

 Soilelta (Jenniltä) tuli viesti ollessani vielä Ollin luona, että tehtäisiin jotain kivaa nyt illalla. Yritettiin ensin saada kuskia, mutta sitten lopuksi päädyttiin Sällille nauttimaan auringonlaskusta, musiikista, hyvästä seurasta ja juotavasta ! ..pelattiin me pullonpyörityskin ehkä ei niin hyvällä menestyksellä:D Mitähän kaikkia tullu lörpötettyä..


 Tunika H&M
Vyö Veromoda
Kengät Kenkä Salmi

LAUANTAI

- Lähdettiin minä, Olli, Milla ja Toni Powerparkkiin aamusta ja sieltä lähties käytiin ostamas grillattavaa ja muita herkkuja illaksi, mentiin Millan työ viettämään iltaa (Juho ja Jenni liittyivät siellä seuraamme). Laulettiin karaokea, herkuteltiin ja nautittiin toisistamma. Ärsytti vain se kun Olli ei uskaltanut tulla mihinkään laitteiseen niin saatiin pääasias mennä Millan kans vain kaksin jokaiseen, kun Tonikaan ei sitten tullut Ollin takia. Nössöt!



ILTA


Sunnuntaina-Tiistai päivinä en oo nyt tehnyt oikein mitään erikoista, töitä vaan. Oon nyt ollut vain kotona ja kattellut tv: tä ja rentoutunut, otin mä tänään vähän aurinkoakin, tosi tylsää ollu, mutta eiköhän tää tästä taas viikonloppua kohden, Vauhtiajot nimittäin lähenevät! ;) En lippuja kyllä oo ostamas mutta lakeuden puistoon voisi menne istuskelemaan.

..Oon ollu niin rennoilla fiiliksillä koko viikonlopun sillä siinä ei oo ollut mitään valittamista!
Meinasin mun yhdelle kaverillekkin soittaa lauantaina vain siitä kuinka mun oli hyvä olla.

- Ellu

Suvi Teräsniska - Jos menet pois

X Factor - Hero - Song for Heroes

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti