maanantai 12. heinäkuuta 2010

I'm totally drunk with joy and happiness when I'm with you.

 Huppari Top Sport
Farkut H&M
Kengät Top Sport

Se Tuomas sitten lähti onneksi kuskiin lauantaina ja meidän ilta oli pelastettu. Lähdettiin siinä kahdeksan jälkeen ajelemaan Seinäjokea kohti ja ajeltiin eka keskustassa hieman ja saatiin hullu päähänpistos Piian kanssa, että hypätään benji. :D Alkoholia oli kyllä hieman veressä, mutta se vain sai mun adrealiinin nousemaan entisestään ja haettiin sitten tililtä rahaa.


Teki kyllä hieman kipiää kukkarolle, kun hinnaks ilmoitettiin 60e, mutta oli kyllä sen arvoista, etten kadu yhtään! Tunsin vain kuinka mun silmät säteili sen hypyn jälkeen kunnes päästiin maan kamaralle ja hymy suurinpiirtein persees asti. :D Siellä ylhäällä toi alla oleva mies vain "Pillut vastakkain, noniin, ootteko valmiita?" -Joo ollaan sanottiin ja samantien se työnsi meidät alas, Piian ääni kyllä peitti ihan munkin äänen. Oli pakko pitää silmiä kii. :D Se alku oli ehkä kaikista pahin ja se ensimmäinen nytkähdys alhaalla. Mulla onkin siitä kiva poski jäljes, Piian pää nimittäin kolahti siihen ja muutenki niskat kipeet, nice.

 Ennen ja jälkeen kuvat!



Vieläkin ihan sanoinkuvaamattomat fiilikset kun ajattelee edes koko asiaa! :) Korkeutta oli yli 50m.
Voisin tehdä ton koska vain uusiks, mutta en kyllä maksa enää itteäni yhtä kipeeks!

Loppuilta meni kyllä täysin vituiksi, kiitos Tuomaksen. :) Hypyn jälkeen lähettiin käveleen autolle ja olin vähän että mitä me autolle päin mennään, niin sit nää ilmottaa, että joo lähetään kotia (kello oli 23 VASTA) Tuomaksen väsymyksen takia. Eiköhän se mee niin, että jos kuskiin on lähdetty niin niin kauan ollaan kuskina kun kyyditettävät haluaa ellei toisin oo sovittu. Argh! No se ilta meni sitten siinä, ei keretty kun jtn alle 2h olemaan Seinäjoella, voisi sanoa että melkein turha reissu. Ainut + oli tuo benjihyppy ja saatiin naurunaihetta yhdestä lyhyestä naisesta, jonka tissit olivat kuin kaksi suurta koripalloa. :D:D Tyyliin mun pään kokoiset AINAKIN. Ällötti kun ne sillälailla törröttivät eteenpäin, menis johonkin leikkaukseen, ei tee muutaku hallaa selälleen.


 Piia, Milla ja minä

Tosiaan sunnuntaina-aamuna sitten herättiin 7.00 ja lähdettiin vähä ennen 09 kohti Seinäjokea ja istuttiin kirkos päälle tunti ja mentiin pikkuserkumme Aliinan rippijuhliin. Syödä vain ehdittiin, koska meidän piti suoraa päätä melkein lähteä takas kotia, kun mulla alkas työt 14 ja matkaan menisi ainaki 45min. Oltiin sitten meillä 14.30 ja laitoin eväät nopeesti valmiiks ja Olli heitti mut töihin. Unohdin sitten mun puhelimen kotiin ja olin ihan paineissa missä se on, mutta elin siinä toivossa, että se tosiaan on kotona. Puoli 10 aikoihin pääsin sitten töistä ja äiti haki mut ja olin kyllä niin poikki koko siitä kuumasta päivästä ja "raatamisesta". Ilmastointi ei siellä nimittäin kovin hyvin pelaa.

 Pikkuserkkuni Eve♥ (Even pikkusiskon rippijuhlat)
 

-Ellu
Inna - 10 Minutes

Uffie ft. Pharrel Williams - Add Suv

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti