sunnuntai 13. tammikuuta 2013

If you never take chances in life you'll miss out on the best things

Kaakaon kyljessä ihanaa kaurapuuroa vadelmien ja pakollisen voisilmän kera lauantai aamuna. Aloitin mun viikonloppukeikkatyötkin eilen ja tänään tein toisen vuoron. Eipä vie mun aamusta kun vain noin 2-3 tuntia. Tänäkin aamuna tuntui ihan kuin olisin nähnyt unta olleeni töissä, koska menin viellä nukkumaan kotiin tullessani. Eilen lähdettiin aamupäivästä Santun isovanhemmille syömään ja pyörähdettiin kaupungilta ettimässä mulle tuohon puhelimeen kuoria, muttei oikein löytynyt mitään mieleistä/oikeastaan yhtään mitään. Anttilasta bongasin kuitenkin lautapelin nimeltä "Parisuhdelautapeli", jonka oon jo monesti harkinnut ostavani. Pelattiin sitä muutama erä ja mukava yhteinen hetkihän se oli. Erät päätty 1-1 tilanteeseen. Tiistaina mulla olis autokoulun kakkosvaiheen arvioiva kaupunkiajo ja nyt tulevalla viikolla pitäis jo alkaa kyselemään kesätöitäkin. Keskiviikon yökyläilyä Jekan luona odotan erityisesti, ei olla nähty nimittäin varmaan kuukauteen ja tarinoitavaa olis jo aika kiitettävästi. :) Silloin olisi myös illasta Leipätehtaalla opiskelijoille järjestetty pubivisa, jossa voi voittaa vip-pöydän kevään ensimmäisiin bileisiin, hmm..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti