sunnuntai 6. tammikuuta 2013

You never see the hard days in a photo album, but those are the ones that get you from one happy snapshot to the next

Kuvassa olin lähdössä juhlistamaan uusilla vaatteillani uuttavuotta Seinäjoelle. Vietettiin iltaa Helin ja Miikan luona tosi kivalla porukalla ja erittäin humalaisella sellaisella. Ihania suudelmia tuli vaihdettua rakettien paukkuessa ulkona pellonreunalla, first time in my life. Uskon ja toivon että tästä vuodesta tulee vähintään viime vuoden tasoinen, aion kyllä tehdä tästä paremman. Huomenna se koulu vihdoin alkaa ja mua jännittää niin paljon, alkukesästä muutetaan Santun kans yhteen, aikomus saada koulutusohjelmaani sopiva kesätyöpaikka ja näillä näkymin saan vihdoin sellaisen juhannuksen josta oon jo pitkään haaveillutkin. Stressiä meinaa nyt vain pukata päälle kun pitäis esim. saada kakkosvaihde suoritettua pois alta täs koulun yhteydessä. Eikä mua yhtään houkuttele/kiinnosta taas ruveta kulkemaan bussilla Vaasan väliä, mutta onneksi mua vähä lohduttaa ajatus että kulkemista on vain tämä kevät.
Alapuolella kuvia uuden puhelimen saloista viikon sisältä.
UV ja Jenni - Forrest Gump -juoman aineksia (suosittelen!) - UV ja Henna - Raukka Niilolta poistettu hampaita, ihan tokkuraisena oli - Teetin Chuck Bass kupin Jekalle osana joululahjaa ja mulle tuli se tilaus vahingossa kahteen kertaan niin sain itsellenikin samanlaisen - Santun hierottavana - Olipa Kerran tv-sarjan toinen tuotantokausi menossa - Ollaan oltu luistelemassa Santun kanssa
 Pari uutta ihanaa mekkoa Nellyltä roikkuu jälleen henkareistani. Josko säästelisin tuota alempaa tuleviin synttärijuhliini. Myös H&M :ltä saapui paketti maanantaina ja sieltä pidin pari paitaa, jotka tulevat varmasti vielä näkymään täällä. 

2 kommenttia:

  1. Mistä oot kattonu tota Olipa Kerran -sarjan toista tuontatokautta?:) Sain nyt ekan katottua ja ihan pakko päästä kattomaan seuraavaa..!

    VastaaPoista
  2. Nanne: Ymmärrän ;) Se on tosi koukuttava! Oon ladannut torrentilla koneelle ja BS-playerillä kattonut sillä se hakee automaattisesti tekstitykset suomeksi siihen :)

    VastaaPoista