sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Peter Pan –kirjassa lentämään pystyivät ne, joilla oli onnellisia ajatuksia

Kouluviihtyminen on todella hyvä tällä hetkellä. Kamalasti menee nyt vain vielä kaikkeen rahaa kun kulkee kotoa käsin eikä opintotukikaan riitä millään kaikkea kattamaan. No mutta tiistaina tulossa ensimmäiset luokan keskiset bileet, awesome! ..ja parin viikon päästä saadaan jo omat haalaritkin. Oon nyt viikon sisään selaillut eri nettisivuja ja haaveillut vaikka mistä meidän tulevaan asuntoon. Kengille on ainakin pakko ostaa joku kunnon erillinen kaappi eteiseen. En nimittäin oo ainut meidän taloudes joka kerää kenkiä.. Valkoista leveää lipastoakin oon metsästänyt sängyn päätyyn, kunhan nyt vain tultais johonki yhteisymmärykseen sen ulkonäön suhteen. :D Mieltä vetää vähäsen maahan mun ja Santun tuleva 3 viikon välimatkaero, mutta enkö mä sen kovalla suomalaisella sisulla kestä. Pisin "ero" tähän asti, mutta onneksi pian siitä on jo hiihtoloma jolloin lähetään mun perheen ja Jekan kesken risteileen uudelle Viking Gracelle, awesome this too!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti