maanantai 28. tammikuuta 2013

Elämän korkein onni on horjumaton varmuus siitä, että joku sinua rakastaa

Oliver's Inn baari jonne jatkettiin luokan kans iltaa - Onneksi tuolloin ei tarvinnut kovin kylmässä odotella, vaikkakin ärsyttävä merituuli toi oman kiusansa. Koulultakin pääsee onneks nopeesti pysäkille, noin 3min - Harjoteltiin tosiaan vuoteitten sijaamista, miten sänkyä ohjataan sekä bakteerinäytteiden ottoa kolme tuntia.. jeps - Luokka hyvin terävänä anatomian tunnilla viimeisinä tunteina
Näin Jaanaa torstaina ja oltiin kattomas sen poikakaverin harjoitussählypeliä Teuvaa vastaan, perjantaina nähtiin sitten paremmalla ajalla - Tällä viikolla käsiteltiin verenkiertoelimistöä, sen kun oppis suomeksi ja latinaksi - Mun talvikengistä toisiksi ainoat tasapohjaiset. Tuli aikoinaan ostettua lähinnä merkin takia.. typerää :) - Tänään olin pitkästä aikaa Hennan luona vaihtamassa kuulumisia
No mitä mulle tällä hetkellä kuuluu niin hyvin menee. Tiistaina tulee 20 vuotta ikää lasiin, jäiks. Voisin ehkäpä tehdä jonkun tiivistetyn postauksen itestäni 20-vuoden ajalta. Pistän ainakin korvan taa. Toinen mitä oon harkinnut niin pistää tätä joksikin aikaa kaikkien luettavaksi.. Saa nähdä! Lauantaita nyt odotan kuitenkin erityisesti sillä oon saanut varattua pöydän Fontanasta illaksi mulle ja kymmenelle muulle mun juhlintaan. :) En malta odottaa, tulee varmasti niin kivaa! Harmittaa vain suunnattomasti Santun poissaolo silloin, mutta ei voi mitään. Ehkä se mulle tän vielä jotenki korvaa.. hah ;) Eipä tällä hetkellä onneksi kummittelu kuin yksi koulutehtäväkään ja sekin on vain yhden ohjelman lataus koneelle, peace of cake. Aamulla seikkailin puhelimellani ja löysin pari kivaa sovellusta, Nike Trainin Club (kuin virtuaalinen henkilökohtainen valmentaja kuntosalille taskussasi. Voit syöttää ohjelmaan mitä haluat tänään kuntosalilla tehdä. Onko luvassa cardiota, kiinteytystä vai kehonmuokkausta. Sovelluksessa on kolme eri vaikeusastetta, aloittelija, harrastaja ja edistynyt.) ja JetFit. Tähän JetFittiin en oo ehtinyt oikein vielä tutustua, mutta sieltä sai valita minkä tahansa lihaksen ja sitten ruudulle ilmestyi pitkä litannia eri liikkeitä kyseiselle lihakselle jonka valitsee. Täytyy nyt tutustua näihin vielä paremmin ja vaikka sitten myöhemmin kertoa kokemuksia. :) Huomenna onneksi vasta kymmenen aamu niin saan jopa nukkua melkein kahdeksaan.


2 kommenttia: