maanantai 7. tammikuuta 2013

There are two types of people - those who come into a room and say, "Well, here I am!" and those who come in and say, "Ah, there you are."

Oon joskus kauan aikaa sitten luvannut kuvata mun huoneeni teille, mutta tässä se nyt sitten olisi. Oon kuvannut nää jouluaattona ennen töihin lähtöäni. Ennen kuin tästä tehtiin mulle huone, niin tää on toiminut varastona. Jännittävä ajatus, että tuun asumaan täällä enää vain tämän puolisen vuotta. Noille kengille olisi kyllä kiva saada jokin teline ja roskiskin multa tällä hetkellä uupuu, heitin nimittäin vanhan Ihaa roskikseni menemään. Laatikossakin odottaa vielä muutama valokuva ystävistäni seinälle pääsemistä. En nyt muista tarkalleen milloin rempattiin tätä huonetta viime vuoden loppupuolella kuitenkin, mutta seinälle laitettiin hieno tumma tapetin pätkä josta ei kyllä näy kuin vain pikku osa tässä. Siinä tapetissa on kukkaköynnöksiä ympäriinsä, jotka erottuvat vain juuri ja juuri pohjastaan. Vaatekaapin sisällä mulla on henkarilla roikkumassa topit ja t-paidat. Olisi kyllä jo kiva päästä sisustamaan omaa asuntoa. :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti