torstai 3. tammikuuta 2013

Loving Last Year

 - Juhlinnat Jennin kanssa, niillä mun vuosi lähti oikestaan käyntiin. Pitkin vuotta ollaan käyty ulkona juhlimassa porukalla, mutta alkuvuodesta käytiin kahdestaan sillä oltiin sinkkuja vielä molemmat. Tiesin aina kelle soittaa jos halusin päästä juhlimaan. Jenni on mun yks parhaimmista ja ymmärtäväisimmistä ystävistä. Sanoisinko että meidän side on vain koko ajan vahvistunut.
- Vuoden ensimmäiset bileet meillä, niitten jäljiltähän Jennin ja Teemunkin juttu lähti käyntiin.. ;)
- Uusi ihana tyttö serkku saatiin sukuumme vuoden alusta. Oon myös nähnyt serkkujani useampaan otteeseen kuin muina vuosina, tädin kahta lasta erityisesti tarkoittaen.
- Parhaimmat luokkakaverit ja ystävät. Meidän neljen kesken oli yksi niin mahtava kuusi viikkoinen jakso. Saatiin tosi oppilaskohtaista opetusta ja opittiinkin uusia asioita. Voisin palata siihen aikaan vaikka heti. Olin just noihin aikoihin tavannu Santun ja sain monesti aamuisin humorista piikittelyä näiltä neljältä ja vihaisia katseita opettajilta pitkäksi venyneistä aamuistani.. :D ups. Kamala ikävä näitä kolmea, niistä tuli mulle niin läheisiä ystäviä tuon kevään aikana.
- Opiskelijaristeilyllä oltiin keväällä Marin, Maisun ja Even kanssa. Kova hinku olisi päästä taas uudestaan, no ehkä tässä keväällä.
 - Hoitsujen kesken Amarillossa keväällä, saatiin kulutettu kolme tuntia tuona iltana siellä.
- Stramppenilla vähän ennen valmistujaisia istumassa iltaa. Toin Santun ensimmäistä kertaa kunnolla "näytille" Jonille ja Tiinalle ja kyllä meillä vain hauskaa oli. Me ei kyllä juotu Santun kans ku vain yhdet tai kahdet.
- Valmistujaiset toukokuun lopulla. Lähihoitajaksi valmistuin mielenterveys- ja päihdetyön koulutusohjelmasta Vaasan ammattiopistolla. Olihan se hieno ja ikimuistoinen hetki.
 - Ihanan erilainen juhannus. Käytiin mm. meressä uimassa ja pitkällä kävelyllä. Lauantaina tultiin sitten meille kotiin saunomaan, uimaan, pelaaman sulkkista tms. Alkuun mua harmitti kun ei lähdetty minnekkään kauemmas, mutta näin jälkikäteen en kadu kyllä yhtään että jäätiinkin vain tänne maalle.
 - Anniinan kotiinpaluu elokuulla oli myös yksi unohtumattomimmista hetkistä.
- Weekend Festival, yksi vuoden parhaimmista reissuista ehdottomasti vieläpä mun rakkaan ystävän Jonnan seurassa. Alkoi näyttää pahalta etten saisi ketään lähtemään mun mukaan, mutta Jonna mut onneksi lopulta pelasti. Kaikista kommelluksista huolimatta selvittiin ehjin nahoin ja toisena iltana jopa selviydyttiin baariin asti. Se oli mun ensimmäinen kerta Helsingin baarissa ja vieläpä miellyttävä sellainen. Ikävä erityisesti David Guettan keikalle !! Vaikka vettä satoi ekana päivänä niin se ei silti häivyttänyt meidän hymyä huulilta, oltiin niin fiiliksissä siitä kaikesta. Seuraavaa festaria odotellessa, oon niin mukana!
- Koko kesä oli kokonaisuudessaan ihan superi ! Kesän 2008 kanssa melkeinpä samaa luokkaa. Niin paljon ihania tapahtumia ja hetkiä mitä muistella mm. vauhtiajot, provinssi, weekend festival, ajelemiset jne.
- Riina, mun rakas ystäväiseni jota näin onneksi edes pariin otteeseen viime vuoden aikana alkutalvesta ja syksyllä. En tiedä ketään kuka ei Riinasta tykkäisi ja harmittaa niin suunnattomasti tämä meidän välimatka. Ehkäpä saisin sen mun synttäreiksi tänne tai sitten heti pian niitten jälkeen.

- Tuki ja turva. Mun ja Jekan tapaamisesta tulee parin kuukauden päästä 2,5 vuotta ja tuntuu että oltaisiin tunnettu jo paljon kauemman aikaa. Halusin nostaa erityisesti Jekan tässä esille, koska se on ollut varmaan Santun lisäksi mua eniten tukenein viime vuoden aikana. Sillä on ollut mulle lähes aina aikaa tai sitten se on tehnyt sitä mulle. Oon soittanut moneen otteeseen keskellä yötä ja aina oon saanut lohtua. Niin kiitollinen saan olla että tälläisen ihanan aidon ystävän omistan. Päästiin myös syyskuun jälkeen vihdoin yhdessä ulos juhlimaankin, kun hän vihdoin täytti maagiset 18 vuotta. Jekka tekee vielä niin jonkun miehen onnelliseksi, oon 120% varma siitä. Mun sielunsisko
-Joulu (mun ja Santun ensimmäinen). Vuoden päästä saadaankin laittaa meidän ihan ihka omaa joulua, hih. :) Rakastan joulussa läheisten ihmisten läheisyyttä, ruokaa, lahjojen antamista, yhteisiä pelihetkiä ja ennenkaikkea sitä tunnelmaa.
- Salilla käynnin aloittaminen tammikuulla ja muutoksen aikaan saaminen vuodessa. Otin 2011 joulukuussa itsestäni aloituskuvat ja nyt otin 2012 joulukuussa uudet. Oli kyllä mahtava tunne huomata, että jotain on tosiaan kehossa tapahtunut. Sain siitä paljon uutta puhtia tämän vuoden treenaamiseen. Toisena uuden vuoden lupauksena onkin pitää parempaa huolta tänä vuonna omasta kehosta ja terveydestä.
- Vaasan AMK :n pääseminen. Kolmantena uuden vuoden lupauksenani on kouluun panostaminen tulevana keväänä ja syksynä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti