keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

"SUCK MY DICK" sorry my mom told me not to put small things in my mouth.

Eilen oli aika kiva päivä! Oltiin Piian kans jälleen kattomas pesistä paikallisella urheilukentällä.


Kentältä lähtiessäni törmäsin toosi upeeseen audiin parkkipaikalla !

Kelpais mulle!

Kotona sitte painelin suihkuun ja sieltä tullessani piirakka oli  jo valmis ja Nappo(kuvassa) oli ilmestynyt meille


..Ja eikun sitten vain kaksin käsin piirakan kimppuun :dd No ei, Nappo söi varmahan ainaki viis isoa palaa ja mä taisin syödä vain 2 tai 3. :) Oli kyllä herkullista!


Niin ja mun pää meinas räjähtää siinä keskiyön aikaan ku Onni alkoi yhtäkkiä räksyttää, kun Nappo meni tupakille ja Mirannakin lähti siinä. :))) Kovin ihanaa, suoraa mun oven takana. Sain mä sit onneks unen päästä kiinni, vaikka olohuoneestakin kuului kauhee meteli kun nuo muut kattoivat tv :tä ja hihkuivat futista katsoessaan.

 ..ja näin seksikkäältä näytin suihkun jälkeen (en sitte tykkää yhtää pisamiista!)

Päällä mulla oli tälläistä:
 Takki Veromoda
Farkut Vonne's
Kengät Lacoste

- Oli kauheen kylmä tuuli, että hyvä jos noilla ees tarkeni! PS. Rakastan noita takin hihoja!

- Ellu

PS. Kirjottelen tästä päivästä seuraavas postaukses, koska toi mun kuvien muokkausohjelma alkas nyt temppuilee ja yritän saada sen aisoihin!

Oon odottanu tätä DJ Mangoon uutta biisiä vaikka kuuinka kauan! Youtubessa on ollut nimittäin tästä vain joku alle minuutin pätkä, niin nyt tää löyty kokonaisena, NAUTTIKAA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti