keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

I sleep less, I'm tired. I sleep more, I'm tired. What the hell?

Oon melkein ettinyt koirien ja kissojen kans mulle kuskia huomiseks Seinäjoelle tai Vaasaan ostoksille. Pieni mahdollisuus on, mutta mikään ei oo 100% varmaa. Ääh, olis niin kiva saada joku kiva asu juhannukseksi tai jotkin kivat gladiaattorit(mustat tai tumman ruskeet) jalkaan ! ..Olli onneks lupaili jo vähä lähtee kuskiksi ja äiti puhu kans, että jos saa juhannussiivot valmiiksi, niin lähtis. JES!

 Ei tuollaista mallia, mutta tuon väriset!
 Tälläiset pitkävartiset gladiaattorit olisit aivan vallan ihanat! Ei kyllä välttämättä ihan noin pitkä varsi tarttisi olla.

Eli nyt siitä Juhannuksesta, eli mun ja Ollin oli tarkoitus lähteä viettään sitä Kalajoelle yhdelle mökille, mutta peruttiin se sitten yhdessä vaiheessa kun oltaisiin jouduttu nukkua teltas, mutta nyt sitte viime hetkillä oltaisiinki oltu lähdös niin ei tää mökin vuokraaja ottanu meitä ees autoon sitten siihen pihalle nukkumaan. :--) Kun muut olivat jo maksaneet ja plaplapla. Oon katkera!

..mutta onneksi ei aivan ilman mitään tekemistä olla, nimittäin meen viereselle paikkakunnalle viettään juhannusta. Meillä on traktori, jonka perässä on kärry, jossa sitten istutaan ja nautitaan siitä illasta juoden, seurustellen ja musiikkia kuunnellen, loppuillasta mennäänkin sitten traktorikuskin luokse jatkoolle. Voi kuulostaa kaupunkilaisista aika hullulta ja tyhmältä, but sooo what! :D Mun mielestä se kuulostaa hauskalta ja odotan sitä innolla! Kaikkea uutta pitää kokeilla. Ja joo vaikka asunki maalla niin ei meillä oo mitää lehmiä, sikoja tai muuta maatilaan liittyvää, ei tokikaa. 

Olisin jakanut tähän teille hieman kuvia viime vuoden Juhannuksesta, mutta en saanut ulkoista kovalevyä millään toimimaan. :s ..ja ne kuvat sattu just olemaan sillä, no jos huomenna saisin sen toimimaan,  kun en nyt jaksa ahertaa sen kimpussa niin jaan niitä sitten teille!

Nyt nukkumaan, että jaksaa taas olla virkeänä töissä 7-14!

- Ellu

PS. Löysin taas eilen selaillessani youtubea, niin yli 50 uutta kappaletta tältä vuodelta!

Auburn ft. Iyaz - La La La


Dacia - Maailma Kuuluu Mulle


3OH!3 - Double Vision


Kesha - VIP
 

4 kommenttia:

  1. mistä oot ottanu ton "when I was 5 years old..."? :)

    VastaaPoista
  2. Kaverilla luki tuo facebookissa, niin siltä kopioin! :) Jos ite haluut tuon, niin kyllä sen mun mielestä tuostakin saa kopioitua kun hiirellä vedät sen tekstin vain "siniseksi" ja painat kopioi :)

    VastaaPoista
  3. heei vähä hyvä toi La La La biisi ! =)

    VastaaPoista
  4. Niin on! :) Huvittaa kun kaverit alkaa kuuntelee jtn biisiä jota ite oon kuunnellu jo ainakin 2-4 vk ja kuluttanu sillä ajalla :D Ku mulla on tapana ettiä aina kaikkia uusia biisiä, koska kyllästyn moniin niin nopeesti :)

    VastaaPoista