torstai 10. kesäkuuta 2010

Naisella ei voi olla ikinä liikaa kenkiä

Tää päivä on menny aika lepposasti! Vihdoin sitä aurinkoakin on ruvennut oikein kunnolla lämmön kera paistamaan. Työpäivä oli lepposa ja sitten oonkin ottanu sen jälkeen 2h arskaa, pesispeliä ollu kattomas Piian ja Piken kans + oltiin hetki aikaa parkis Jennin ja Juhon kans ja sieltä suunnattiin (YLLÄTYS) grillille. :) Vielä ois eväät tekemättä, jos jätän ne vaikka aamuun sitten ehkä. (ei välttämättä niin hyvä ajatus jättää aamuun)

Mutta nyt näytän teille mihin eksyin tänään, nimittäin Brandosin sivuille ja kokosin tälläiset kaksi kivaa kollaasia suosikkikengistäni.

Aika ykstoikkoinen toi mun värivalikoima! :DD Mulla on kyllä tällä hetkellä vain pääasissa mustia kenkiä, koska en oo ikinä löytänyt mitään kivoja valkoisia, niin nyt jopa löytyi näin monta. Toiv. nuo vielä pysyis siihen asti tuolla myynnissä kun mun tili tulis, niin voisin vaikka tilatakkin jotkut ! :-) Kamalan kallista vain mun kukkarolle sillä niin kuin huomaatte suurinosa kengistä hipoo 100e summaa. :s

En osaa sanoa mun suosikkia, mutta noista "reikäisistä" adidaksista pidän toosi paljon ja noista converseista!

Mitä itse pidätte? (noissa valkoisissa pumissa, joissa on tuo sininen raita niin paint sotki siihen jotaki mönjää näyttävästi)

-Ellu

Tässä olisi taas tarjolla paljon hyviä uusia biisejä tältä vuodelta!

Treitl Hammond ft. Tom Boxer - Baby Wake Up 2010


Basshunter - Saturday


Enrique Iglesias ft. Pitbull - I Like It


Elin Lanto - Doctor Doctor

4 kommenttia:

  1. noi Ylimmät Niket on mun herkut! Oon kattonu sellasia joskus jossain muuallaki netis,haluun niin ne <3

    VastaaPoista
  2. Mä en voi olla enempää samaa mieltä tosta blogin otsikosta! Kengät on niiiiin hurmaavia, ja vaikka iskä mitä sanois, niin silti mä rakasta ihailla ja ostaa niitä :))

    VastaaPoista
  3. ihanat nua ihan vikat popot ü noi reikääset ==)

    VastaaPoista
  4. Laura: Sanos kuule muuta! :) Niin ihanat!!
    Taija: Se on kyllä outo nainen joka ei tusota otsikosta olisi samaa mieltä! :D Ne on niin hurmaavia ja mä haluisin ostaa vielä täs joku kaunis pvä elämäni ensimmääset korkkarit!:) ..jtn ala-aste aikaasia ei nimit. lasketa:D
    Heidi: No mäki oon aiva ihastunu niihin! :) tooosi kivat

    VastaaPoista