tiistai 29. kesäkuuta 2010

Just when you think your life is going perfect, something bad happens

Eilen mullahan oli siis vapaapäivä ja heräsin aamulla 11 ottamaan aurinkoa ulos ja kyllä mä siellä ulkona yli 5 tuntia sitä aurinkoa otinkin. :D Voitte vain kuvitella kuinka oon palanu! ..kuvia ennoo hoksannu ottaa, mutta naamas on punasia läikkiä, kummatki reidet takaapäin katottuna ja käsivarttakin jne. Hyvä minä, sen siitä saa kun ei käyttäny just tällä kertaa sitä aurinkorasvaa. Mä nyt vain niin toivon, että saan rasvattua tuon niin hyvin, että se punotus muuttuu rusketukseks.

Illalla Äiti sitten houkutteli mut ja Anniinan lähtemään pyörillä viemään kirjastoon kirjoja sekä vuokraamaan ärrältä leffan, koska su-ma saa leffan 2e, muuten se olisi 4,5e (hyi kun kallis)! Kivasti käytiin sen jälkeen vielä sitten pallojäätelölläkin ja otin Vadelma sorbetin kokeilunhaluisena ja ihan hyväähän se oli, vaikkakin maistui enemmän joltain mehujään ja tavallisen jäätelön sekoitukselta.



Niin ja se elokuva mikä katottiin oli "Slummien Miljonääri" ja oli kyllä kieltämättä hyvä, meinasin aiva porua vääntää siinä junakohtaukses, kun se Latika jäikin sitten kyydistä. :(

Tänään sitten pitkästä aikaa töihin takas, viime viikon torstaina oon ollut viimeksi. Nyt alkoi virallisesti mun työpäivät sijaisena, muut kesäkuun päivät on ollut jonku JIK :n kautta töissä eli tällä hetkellä tiedossa parempaa palkkaa. ;:) Onneksi! ..Eilen mun työnantaja ilokseni soittikin ja kysyi multa jos haluisin tulla vielä tekeen lisäpäiviä ja mikä ettei! :) Mitäs mulla muullakaan on näin kesäsinä arkipäivinä, makaisin varmaan muuten vain kotona auringos. Harva varmaan on näin innoissaan, että saa lisää töitä kesäksi. :D Odotan vain sitä tunnetta kun saa ite kunnolla taas ostaa OMALLA rahalla!

Jaksoin mä myös tänään oikein tunnin ottaa aurinkoa etupuolelle töitten jälkeen, mutta ei kyllä kauempaa viittiny maata etten kokonaan pala aiva poroksi. :d

- Ellu

Tea ft. Stig Dogg - Auringonlaskuun


David Guetta ft. Jackie Boyz - Girls Everywhere
 


NP. Ylex :n 2000-luvun paras biisi TOP 200 (Spotify)

4 kommenttia:

  1. oon meinannu niiiin monta kertaa kattoa sen filmin mut en oo ikinä saanu aikaseks sit... pitäis joku kerta :P

    VastaaPoista
  2. Aijaa:D No kannattaa kattoo, oli kyllä hyvä! :)

    VastaaPoista