maanantai 14. kesäkuuta 2010

Heidi's Sweet Seventeen!

Perjantaina mulla oli NIIN hauskaa pitkästä aikaa! :) Tuntu pitkästä aikaa olevan oikeessa paikassa oikeitten ystävien ympärillä. Ei tarttenu hävetä yhtää mitää ja sai olla oma sakia ittensä ja tunsi olevansa tervetullut sinne♥ ..joka paikkaan mennes ei nimittäin aina tunnu siltä enkä nykyään enää tiedä mitä ajatella joistain ihmisistä, kelpaanko mä tälläsenä vai en. No siinäpähän erottuu ainakin jyvät akanoista

 H&M Neule
Veromoda Tunika

Synttärisankarilla oli tosi ihana hame BTW!
Soile(Jenni), Henna, Heidi (synttärisankari!), Yk(Jenni), Piia ja Minä

Paljua ja ihania naisia, mikä vois olla sen parempaa! Tuo oli mun ensimmäinen kerta paljussa ja rakastuin tyystin! Tahtoo kans sitten joskus oman pikku kesämökin, jonka pihalla seisoo tommonen ihana palju! ♥ Oli ihana jutella henkeviä siä yläkerras vaikka pari kyyneltäki irtos siinä samalla, mutta ei se menoa haitannu!
Heidin kanssakaan ei olla oltu enää pitkään aikaan niin läheisissä tekemisissä kun oltiin 1,5v sitten (oltiin sillon kuin paita ja perse), mutta tuona iltana onneks taas lähennyttiin ja se vain jää nähtäväks mitä tästä kehkeytyy, toivottavasti jotain positiivista. :)

- Ellu

Donkeyboy - Sometimes

Robyn - Dancing On My Own

PS. Kiitos Juholle kuvien ottamisesta!

2 kommenttia:

  1. Itte en voisi paremmin kirjottaa tosta illasta!! =) oli NIIIN ihanaa ku ei tarvinnu miettiä sanomisia eikä tekemisiä :) sai vaan nauttia olostaan ja hyvästä seurasta <3 missä vaihees jonku kans oot henkeviäki ehtiny puhua:D ?

    ja VARMASTI jotain positiivista:) !!!

    VastaaPoista
  2. Njams :) nimenomaan! <3 no yläkerras minä, henna, yk ja soile yhes vaihees:D. ja sitte myöhemmin iltaa taas uudestaa oltii minäsoilehenna ylhäällä:D. ja oon hennan kans kahdestaanki jutellu.

    VastaaPoista