tiistai 27. syyskuuta 2011

Why wait for the weekend to have fun?

Aamulla oli sellanen fiilis että tästä päivästä ei tuu yhtikäs mitään, mutta onneksi se fiilis parani siitä loppua kohden. Saanut taas nauraa kaikelle ihan vedet silmissä, meillä on kyllä niin mahtava luokka! Harmi kun tän jakson jälkeen on työharjottelu ja sitten osa jo valmistuukin jouluna eli tiet eroaa osaan. Kaukaista jo ehkä sanoa, mutta toivon että tullaan tulevaisuudessakin tekeen yhdessä jotain tuon porukan kanssa.. :) Meillä on niin hyvä yhteishenkikin ja kaikki, vaikka meillä onkin paljon ikähajontaa, nimittäin me nuorimmat ollaan '93 ja vanhin on '77.
neule Mick's paita Veromoda farkut V.Rintamäki kengät TopSport
Siellä vähän tuuli..
Pakko kertoa teille kuinka "hassusti" mulle kävi nyt illalla. Tosiaan menin joskus kuuden aikoihin päikkäreille ja olin päättänyt herätä joskus seittemän jälkeen, onnistumatta siinä. Yhtäkkiä heräsin ilman herätystä (selvisi että mulle oli soitettu ja olin lyönyt luuria korvaan eli todennäk. se oli syy mihin heräsin), katsoin mun puhelinta ja se näytti 20:12. Kirosin siinä ääneen/mielessäni, että "ei hitto se on jo 12 yli kahdeksan aamulla ja mä oon taas myöhässä". No nousin nopeesti ylös ja heitin pyyhkeen harteille ja juoksin pesuhuoneeseen. Ihmettelin siinä ittekseni miksi takka paloi, mutta selitin sen niin että ainiin pikkusiskot ovat kans jo heränneet kouluun ja äiti on varmaan vain pistänyt sen päälle. En siinäkään vaiheessa tajunnut vielä mitään, tuumasin mielessäni että miltähän tunneilta mä nyt myöhästyn. Avatessani suihkunovea ja nähdessäni pikkusiskoni yökkäreissä tajusin vihdoin että nythän on vasta ilta.. :) Hupsista, tää oli varmaan jo kolmas kerta näin. Viimeksi heräsin joku lauantai klo. 11 jälkeen ja menin ihan paniikissa selittämään kaikille, että oon myöhästynyt ja kaikki vain räkättivät jäätävää naurua mulle ja saivat lopuksi kakistettua "nyt on kuule Elina viikonloppu", ei hävettänyt ei. :) Muilla samantapaisia kokemuksia jaettavaksi?

So Long Sisters - Karma Collapse

6 kommenttia:

  1. Tuo on niin tavallista, että päikkärit vähä venähtää ja kuvittelee, että on aamu ! :D

    VastaaPoista
  2. pakko sanoo et toi otsikko on niin totta! oon miettiny tota nyt viime aikoina ku mun arkipäivät on ollu niin tylsiä :( (johtuu kyllä koeviikostaki) :D

    VastaaPoista
  3. ihanat kengät! niin pirteet:)

    VastaaPoista
  4. sofia: Niiimpä! :-D
    Ano: Sanoppa! muistaaski aina tuon useamminkin :) joo koeviikko on kyllä aikalailla kaiken huvin tappava.. :D
    Ano1: Kiitti, mustakin! :)

    VastaaPoista
  5. Ano: Kiitos! :D Sitä se joo hyvin saattaa olla jos on aamulla käyny suihkus ja ottaa kuvia koulun jälkeen

    VastaaPoista