tiistai 23. maaliskuuta 2010

How lucky I'm!

Tänään oli aikas kiva päivä! Heräsin pirteenä kaheksalta ja ysin linkalla kouluun tunniksi. Lähettii sit sen jälkeen luokan kans raxiin syömään (omalla kustannuksella tietysti:D). Ihan ähkyyn tuli itseni vedettyä, mutta kyllä se teki hyvää näin pitkästä aikaa.. ;) Tuli tankattua koko päivän edestä.

Siitä matka jatkui sitten kohti vaatekauppoja.. piti nimittäin mun miekkoselle kattella lahjaa. :-) En sitten löytänyt hakemaani ja päätin tilata ne netistä.. (En viitti tähän kirjoittaa mitä tilasin, koska Olli saattaa ihan hyvin lukea tätä:D). Harmittaa vain, että toinen minkä tilasin tulee jo ensi viikolla ja toinen vasta toukokuun alus. :s Olli kyllä sano, että se jaksaa odotella. :P No onneks se joka tulee myöhemmin vasta on semmonen juttu, joka ei nyt oo vielä ihan ajankohtanenkaa. Paljastan kyllä myöhemmin mitä ostin!

..Koska lahjaa ei löytynyt ja aikaakin oli vielä ennen kuin seuraava bussi lähtisi, niin päätin YLLÄTYS mennä kiertelemään henkkaan ja maukkaan (H&M):D. Mulla oli kyllä siellä vain yksi kohde, nimittäin _takit_. Huomasin jo pari viikkoa sitten, että niistä sai 10e alennusta, mutta tällä kertaa kun vilkaisin, niin sen 10 e lisäksi olisi vielä mahdollista saada alennusta 30%! Siinä laskeskelin ittekseni ja tajusin etteihän se takki maksaisi paljoa mitään noitten tarjouksien takia. Soitin sitten äitille pikapuhelun, että josko maksaisi sen mun kans puoliksi, yritän nimittäin olla säästeliäs. :D Se sitten lupautui kun kuuli, että takin loppuhinnaksi tulisi vain 14euroa, eli se jaettuna kahdella on 7e! (MIETTIKÄÄ, vain 14 euroa!!) Se suostui samantien. Ryntäsin siitä sitten kassalle ja lähdin talsimaan kohti pysäkkiä.


Kotona olin joskus puol neljän aikoihin ja lähettiin siitä melkein samantien mummille, koska se oli saanut kudottua mun harmaan neuletakin valmiiksi! Tuskin maltoin odottaa sen näkemistä, nimittäin mun mummi jos joku on paras käsistään! Lopputuloshan oli sellainen niinkuin olin odottanutkin, eli todella hyvä. :) Ihan kuin melki kaupasta ostettu!
päällä mummin tekemä neuletakki
tummansininen toppi JC
farkut H&M 

Kotona sitten innostuun kuvaamaan pikkusiskoani. Yllätyin kyllä totaalisesti, koska hän tuli itse lopuksi sanomaan, että voin ottaa hänestä kuvia sillä olin jo tuota ennemmin kinunut, että saisin kuvata häntä. ==)
Apina koko tyttö

- Ellu

1 kommentti: