maanantai 22. maaliskuuta 2010

Tahtoo tukkalääkärille

 Hmm.. Tooosi suuri himo värjätä jo tätä pesää! Mielessä pyörii kaikenlaisia värjäys vaihtoehtoja, muttamutta.. on tää aina yhtä vaikeeta.
Tässä jo jonkin aikaa olen ajatellut ruskeanpunaisia hiuksia, siis että pääväri on ruskee, mutta siinä on vivahde punaista. Ehkä nää kuvat valottaa mun ajatusmaailmaa vähä paremmin..
..mutta nyt kun oon näitä jo vaalentanut aika kauan niin sittekku yhtäkkiä värjäisinkin tummaks niin seuraavalla kerralla en enää sais sitä samanlaista vaaleeta takas. :-) Kylmää

OOH! NYT TEIN LÖYDÖN! Selasin kuviani koneelta ja tajusin, että mullahan on ollu just tommoset punaruskiat hiukset '08 joukuussa.. Oh nice!

(Näistä punaruskeista olisi siis tarkoitus sitten myöhemmin värjätä johonkin kunnon ruskean sävyyn)

Sitten mua toisaalta taas himottais nää tummanruskeet mitkä mulla on ollu viime vuonna jonku aikaa ja sitä edellis vuonna samaten.. (alempi kuva '08 ja sitä alempi '09)




taai sitten.. vaalentaisin näitä vielä vähän tai pitäisin suurinpiirtein saman värisenä.



Aikaa ennoo kyllä ees vie varannu.. Voi olla kyllä että varaan vasta joskus 2-4 viikon päästä. Ei tästä nyt vielä niin paljoa juurikasvu näy. Etuhiukset alkavat olemaan kyllä jo niin mahdottoman pitkät.. Ehkä Ollin veljen tyttöystävä vois vähä niitä saksia ;)

==) Niin ja sitten kun joskus malttaisin värjätä nuo mun raidatki kokonaan pois! Ei vain kykene vielä hetkeen

- Ellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti