torstai 18. maaliskuuta 2010

Taivaissaaaa

Olin aika sokissa eilen. Mulle soitettiin eilen ku olin tunnilla koulus, mutta en ollu huomannu sitä. Päivemmällä sitten katsoin puhelinta ja päätin sitten pistää viestiä, että kuka on soittanut (onneksi pistinkin). Hetken kuluttua tulikin sitten viesti takaisin, että soitteli Sovelto yhtiöstä ja olisi tarjolla lippua X Factoriin. Rupesin siinä sitten muistelemaan, että oon osallistunut siihen yhteen kilpailuun netissä jossa oli mahdollisuus voittaa kahdelle hengelle. Olin siinä ihan täpinöissäni, että mitä jos olen nyt sitten voittanutkin ne liput sinne. Pistin sitten vielä viestiä, että voisiko hän soittaa asiasta tarkemmin, mutta lupasi pistää asiasta tarkemmin sähköpostilla.

"Onnittelut!

Olet voittanut kaksi lippua X Factorin suoraan semifinaalilähetykseen Linnanmäen Peacockista sunnuntaina 4.4. klo 19.30 alkaen.

Toivottavasti aika sopii sinulle. Suorassa lähetyksessähän kuvataan myös yleisöä, joten olisi tärkeätä ettei katsomossa olisi tyhjiä penkkejä.

Laitathan minulle postiosoitteesi tulemaan pikimmiten, niin saan postitettua liput Sinulle.

Aurinkoiset terveiset Itä-Pasilasta,

Kaisu"

Suu pielethän korviin asti tuossa vaiheessa nousi! En vain meinannut uskoa silmiäni, kun tuon luin. Enää puuttuukin sitten kaveri ja kyydit. ==) Kavereista tosin ei olisi pulaa, en vain osaa päättää kenen kanssa lähtisin sillä vaihtoehtoja on niin monia. :D Jos reissu ei onnistu, niin sitten voisi myydä ne liput vain jollekkin..

Sitten illemmalle mentiinkin katsomaan Ollin, Katjan ja Eetun kans Tim Burtonin ohjaama "Alice in Wonderland" eli Liisa Ihmemaassa. Se oli ensimmäinen elokuva, jonka olen nyt nähnyt 3D :nä ja tykästyin kyllä koko elokuvaan. Hatuntekijä oli aivan vallan suloinen! Oli pakko pyytää kavereitani valaisemaan minua koulussa hieman tästä alkuperäisestä animaatiosta, että mieleeni palautuisi mitä tapahtui ennen tuota "jatko-osaa" jota kävimme katsomassa. Muistin virkistämisestä olikin onneksi hyötyä. :) Sai leffasta paljon enemmän irti. Olli tuntui hieman tylsistyneeltä, niin jouduin pökkimään häntä ja pakottamaan katsomaan loppuun, koska olin maksanu hänen lippunsa. ;D Se oli kylläkin osa sen synttärilahjasta. Ens viikolla pitäis mennä sitten kaupungille kattelemaan sille jotain kivaa. :) 

Käytiin vielä elokuvan jälkeen Katjalle kahvilla ja sain lainaan kivan määrän leffoja! Nyt ei pitäisi olla ainakaan tekemisen puutetta viikonloppuna eli tiedossa herkuttelua, Ollia ja leffoja!

Piristi kyllä käydä elokuvissa pitkästä aikaa ja etenkin siinä seurassa! Kiitos nam

"Sellaista ystävyyttä kuin meillä on voi etsiä vaikka maailman
ääristä saakka, mutta tuloksena on vain kipeät jalat." ♥


-Ellu

Ps. Päällä mulla oli keltainen toppi JC 12,95e
Juuri ostettu valkoinen neuletakki H&M 9,95e
Valkoinen tissivyö Gina Tricot 7,95e
Farkkushopista vaalet farkut 39,95e
Mustat nilkkurit Aleksi 13 :sta 30e

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti